Tijd om voor te stellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- parthenon
- Type: R1150RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: den haag
Tijd om voor te stellen
Ik ben Jan van Voorst, 60 jaar en ben al enige jaren! lid van de BMW forum, dus het werd tijd om mij voor te stellen.
Ik ben aan mijn 4de motor bezig, waarvan 3 BMW's. Nadat mijn K 75 die geparkeerd stond een tikkie kreeg van een auto, omviel en total loss verklaard werd. Het positieve is dat dit de reden voor de aanschaf van mijn huidige R 1150 RT was. Ik rijd tot grote tevredenheid al weer enkele jaren op een R 1150 RT uit 2003 met 44.000 kilometers op de teller.
Voor wat het Forum, geweldig, goede informatie, en niet het wiel hoeven uitvinden, wat volgens mij al lang gelden is gebeurd.
Ik ben aan mijn 4de motor bezig, waarvan 3 BMW's. Nadat mijn K 75 die geparkeerd stond een tikkie kreeg van een auto, omviel en total loss verklaard werd. Het positieve is dat dit de reden voor de aanschaf van mijn huidige R 1150 RT was. Ik rijd tot grote tevredenheid al weer enkele jaren op een R 1150 RT uit 2003 met 44.000 kilometers op de teller.
Voor wat het Forum, geweldig, goede informatie, en niet het wiel hoeven uitvinden, wat volgens mij al lang gelden is gebeurd.
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Tijd om voor te stellen
Hallo Jan,
Leuk dat je je na al die jaren toch even introduceert. :shock: Veel plezier met de
gewenst. En . . . bedankt voor je compliment over het forum . . .
Jos
Leuk dat je je na al die jaren toch even introduceert. :shock: Veel plezier met de

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- 1-handed
- Type: R1200RT
- Bijz: www.1-handed.com
- Woonplaats of omgeving: Sappemeer
- Contacteer:
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!