Echt nieuw
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Echt nieuw
Hallo, ik ben sinds een paar dagen ingeschreven als lid van het motor RT forum.
Ik ben 56 jaar en rijd mijn hele 'motor' leven al BMW. Ben begonnen met een R25/3, daarna een R60/5, R75/5 twee R100RT en nu alweer een paar jaar een R850RT.
Deze laatste motor gekocht omdat ik lekker rijden belangrijker begin te vinden dan het sleutelen hoewel dat ook wel weer zijn charmes heeft. Die 850 rijdt geweldig, wendbaar en genoeg power voor mij.
Ik hoop op het forum de informatie te vinden die ik zoek aangaande de motor en aanverwante zaken.
Ga nu op zoek naar een corbin zadel.
CU
Ik ben 56 jaar en rijd mijn hele 'motor' leven al BMW. Ben begonnen met een R25/3, daarna een R60/5, R75/5 twee R100RT en nu alweer een paar jaar een R850RT.
Deze laatste motor gekocht omdat ik lekker rijden belangrijker begin te vinden dan het sleutelen hoewel dat ook wel weer zijn charmes heeft. Die 850 rijdt geweldig, wendbaar en genoeg power voor mij.
Ik hoop op het forum de informatie te vinden die ik zoek aangaande de motor en aanverwante zaken.
Ga nu op zoek naar een corbin zadel.
CU
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Wullum
- Type: R1250RT
- Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
- Land: DE
- Woonplaats of omgeving: Lkr. HN
Re: Echt nieuw
Hé wat leuk! Weer een
erbij!
Met dezelfde reden als ik, de bRommeRT gekocht omdat lekker rijden uiteindelijk toch belangrijker gaat worden dan het sleutelen... Na een R75/7 kan ik dat beamen... (nee niet beamen als in beameRT, maar als in be-amen :lol: )

Met dezelfde reden als ik, de bRommeRT gekocht omdat lekker rijden uiteindelijk toch belangrijker gaat worden dan het sleutelen... Na een R75/7 kan ik dat beamen... (nee niet beamen als in beameRT, maar als in be-amen :lol: )
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
- 1-handed
- Type: R1200RT
- Bijz: www.1-handed.com
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Sappemeer
- Contacteer:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!