Ook ik heb na lang wikken en wegen gekozen voor een R1150RT. Komende van een Yamaha faser was het een wereld van verschil, waarvan ik dacht dat ik wel een traantje zou gaan laten. Niets is minder waar, het comfort in alle situaties, weegt ruimschoots op tegen het gemis van spielerij met de snelle 4 cylinder.
De wendbaarheid en het gewicht, hebben de doorslag gegeven voor de keuze van een boxer, het alternatief een Pan voldeed niet aan de wensen.
Tot nu toe geen spijt, alleen zoals ik inmiddels heb gelezen op het forum moet er wel e.e.a gebeuren aan de machine.
Het lijkt nu een kameel, wanneer ik bij lage belasting, een constante snelheid wil rijden. Ook regelmatig navuren in de uitlaat bij gas dicht, wijst toch wel op wat achterstallig onderhoud.
Om het compleet te maken is waarschijnlijk mijn druklager ook naar de knoppen, hij begint te gieren en te janken, zo erg dat ik op de snelweg geen motor meer hoor, maar alleen nog maar aandrijving

Maar goed, we hebben garantie dus het zal ongetwijfeld goed komen.
Het gevoel wat ik bij deze motor heb kan een stootje verdragen, nu al na een kleine week, dat wordt nog wat :)