Hallo

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

daanbruijel
Type: R1150RT
Bijz: K75RT, R80RT, HONDA 500XL
Land: Frankrijk
Woonplaats of omgeving: Orne

Hallo

Ongelezen bericht door daanbruijel »

Hallo, Ik heb een donker blauwe R1150RT, daarvoor een K75RT, daarvoor R80RT en daarvoor een Honda. Ik woon in Frankrijk ik rij vaak korte stukken, liever even de motor pakken dan de auto. Paar keer per jaar doe ik een wat langere rit, vorig jaar ben naar Krakow geweest (zo'n 3000km op en neer), keertje Brussel en een paar keer NL. Ik doe het meeste onderhoud zelf en zit nu met een paar vraagtekentjes vandaar dat ik me heb ingeschreven. Hoop zelf ook nog iets te kunnen bijdragen. -1150-
Franky
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: Hallo

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom hier op het forum en veel veilige kilometers gewenst ;)

Grts Franky
Grts Franky
hybride
Woonplaats of omgeving: Goes

Ongelezen bericht door hybride »

daanbruijel schreef:Hallo, Ik heb een donker blauwe R1150RT, daarvoor een K75RT, daarvoor R80RT en daarvoor een Honda. Ik woon in Frankrijk ik rij vaak korte stukken, liever even de motor pakken dan de auto. Paar keer per jaar doe ik een wat langere rit, vorig jaar ben naar Krakow geweest (zo'n 3000km op en neer), keertje Brussel en een paar keer NL. Ik doe het meeste onderhoud zelf en zit nu met een paar vraagtekentjes vandaar dat ik me heb ingeschreven. Hoop zelf ook nog iets te kunnen bijdragen. -1150-
Fijn weer een DIY-er erbij!

Ik zou zo graag zelf nog eens leren hoe de remolie in de 1150RT te flushen. Heb je dat al eens gedaan?

Zelf ben ik aan het pionieren geweest met een lipofer accu, die nog steeds uitstekend bevalt.
viewtopic.php?f=37&t=6431&p=67873&hilit=lipo#p67873

Hans
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Daan,
welkom op dit forum ! Heb je de downloadpagina al ontdekt met leuke hebbedingetjes ? Kijk anders eens in mijn onderschrift.
GrTz
BertL
daanbruijel
Bijz: K75RT, R80RT, HONDA 500XL
Land: Frankrijk
Woonplaats of omgeving: Orne

Ongelezen bericht door daanbruijel »

Bedankt voor jullie reacties. Hans, rem olie flushen daar was ik zelk ook naar opzoek. Mijn rem waarschuwingslampje blijft maar flikkeren. Ik heb net nieuwe remblokken gezet maar dat hielp niet, en scheen erger te worden dus ben ik aan het snuffelen. Accu heb zelf een Odyssey battery PC680 gezet, ik koop veel spul in Engeland waar het nogal goed koper is;

Net het onderhoud boekje gedownload, bedankt :-) :-)

groeten
1-handed
Type: R1200RT
Bijz: www.1-handed.com
Woonplaats of omgeving: Sappemeer
Contacteer:

Ongelezen bericht door 1-handed »

welkom op het forum hier ;)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”