Een nieuw forum lid: Henk van de Kerkhof
Moderator: RT_Patrick
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Een nieuw forum lid: Henk van de Kerkhof
De BMW gebruik ik voornamelijk voor woon werk verkeer vanwege de files en een enkele keer om zomaar een stukje te rijden of mee te doen aan een toertocht.
Ik ben zeer te spreken over de 1100 maar kijk toch stiekem naar een R1200RT.
Ik denk vooral veel informatie over de R motorfietsen van BWM te kunnen vinden op dit forum en een keer een lekkere discussie met gelijkgezinden is ook al tijd prettig.
Groeten Henk
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: N-Br
Re: Een nieuw forum lid
Veel plezier alhier!
Is echt een SUPER-motor zo'n 12RT! Eens je er op hebt proefgereden, ben je verkocht... :)
- HansD
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Ben je toch nog goed terecht gekomen!

We moeten zeker een keer een stukje toeren samen.
Hans
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Een nieuw forum lid: Henk van de Kerkhof
Welkom hier je zult er zeker iets van je gading bij vinden en ga gerust de discussie aan.
Aha, de kreidler, wat een brommer was dat he? Toen ik op m'n 18e begon met motorrijden is hij me helaas gestolen, anders had ik hem nu nog wel gehad denk ik.
Veel plezier met je 1100 (1200???) en het forum en show je fiets gerust eens op SHOWEN DIE R1100RT
grtz
Jos
Jos WRSM
- dhr
- Bijz: Alpine Weiss
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- Contacteer:
Een rood/bruine RT uit 96 dat geeft te denken over de staat waar ie in is

Is het echt zo erg? :lol:
ff zonder dollen, die Kreidlertjes dat waren geweldige machientjes, zeker als je de hand kon leggen op een 50cc motor-motorblokje, die gingen helemaal als de brandweer.
Van je RT zul je zeker ook veel plezier hebben
hgr
Kees
hv121456 schreef:Hallo Forumleden. Ik ben Henk van de Kerkhof en sinds vorig jaar de trotse eigenaar van een rood/bruine R1100RT uit 1996. Ik ben pas kort een motorrijder maar heb als tiener wel veel brommer gereden (Kreidler). Vakanties naar Luxemburg enzo. Een lang gekoesterde wens is eindelijk in vervulling gegaan.
De BMW gebruik ik voornamelijk voor woon werk verkeer vanwege de files en een enkele keer om zomaar een stukje te rijden of me te doen aan een toertocht.
Ik denk vooral veel informatie over de R motorfietsen van BWM te kunnen vinden op dit forum en een keer een lekkere discussie met gelijkgezinden is ook al tijd prettig.
Groeten Henk
dhr schreef:Welkom Henk,
Een rood/bruine RT uit 96 dat geeft te denken over de staat waar ie in is![]()
Is het echt zo erg? :lol:
ff zonder dollen, die Kreidlertjes dat wren geweldige machientjes, zeker als je de hand kon leggen op een 50cc motor-moterblokje, die gingen helemaal als de brandweer.
Van je RT zul je zeker ook veel plezier hebben
hgr
Kees
hv121456 schreef:Hallo Forumleden. Ik ben Henk van de Kerkhof en sinds vorig jaar de trotse eigenaar van een rood/bruine R1100RT uit 1996. Ik ben pas kort een motorrijder maar heb als tiener wel veel brommer gereden (Kreidler). Vakanties naar Luxemburg enzo. Een lang gekoesterde wens is eindelijk in vervulling gegaan.
De BMW gebruik ik voornamelijk voor woon werk verkeer vanwege de files en een enkele keer om zomaar een stukje te rijden of me te doen aan een toertocht.
Groeten Henk
De RT heeft slechts 73000 km onder wielen door gehad. De krasjes die erop zitten heb ik zelf veroorzaakt

De vorige eigenaar is er zeer zuinig op geweest. Ik zal dat niveau zeker niet halen.
Ah de Kreidler. Geweldige machine. 50cc en geforceerde koeling. Niet kapot te krijgen. Ik denk nog regelmatig met een zeer goed gevoel terug aan die tijd

Gr
Henk
Probleem wat ik hier heb is dat ik al een proefrit heb gemaakt op een R12RT. Helaas je hebt gelijk. VERKOCHT. Niet de motor maar ik. Nog flink doorsparen en dan maar eens de vrouw lief aankijken :;moh_fan schreef:Welkom Henk.
Veel plezier alhier!
Is echt een SUPER-motor zo'n 12RT! Eens je er op hebt proefgereden, ben je verkocht... :)
gr
Henk
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Welkom hier op 'ons' explosief groeiende liefhebbersforum.
Natuurlijk zijn we benieuwd naar al je ervaringen en natuurlijk ter illustratie de foto's.
Veel plezier van je R1100RT gewenst. Denk dat we allemaal wel flirten met de 1200.
Tot ziens hier op het forum of bij een van de toekomstige activiteiten.
Medebeheerder BMW RT Forum

- Ralph Romein
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
Rij zelf dagelijks R1200RT, nadat ik een R1100RT heb gehad. De motor bevalt zeer goed. Echt een aanrader, maar pas op, eens proefgereden ...

Gr, Ralph

- dhr
- Contacteer:

hv121456 schreef:[ Nog flink doorsparen en dan maar eens de vrouw lief aankijken :;
gr
Henk
Business case is redelijk eenvoudig wanneer je de motor hoofdzakelijk voor de (eigen) zaak rijdt.dhr schreef:ben benieuwd naar je businesscase![]()
hv121456 schreef:[ Nog flink doorsparen en dan maar eens de vrouw lief aankijken :;
gr
Henk
Ik heb bij Van Harten in Amersfoort een offerte gevraagd wanneer ik een R1200RT zou gaan leasen. Nu blijkt dat:
er is veel mogelijk
zelfs de kleding kan je mee leasen
en leaseprijs (full operational zonder brandstof & kleding) is met 530 euro ex btw per maand best over heen te komen. Prijs stijgt met opties en evt kleding.
Tov de leaseauto die ik nu op de eigen zaak rij valt het toch een kleine 300-350 euro per maand goedkoper uit. Tel daarbij de tijdwinst bij die je hebt wanneer je vaak in de randstad opdrachten doet en voila. En mocht het een keer zakelijk wat minder goed gaan dan is 530 euro per maand makkelijker op te brengen.
O ja. Er is ook geen prive bijtelling bij gebruik van een motor van de zaak. wel een (kleine vergoeding).
- dhr
- Contacteer:

Als je het inricht als zakelijk rijden, zeker in vergelijking met een lease auto, is het erg interessant, zowel voor de berijder als voor de zaakvoerder. En als je, met een eigen bedrijf, dat verenigt in één persoon is het zeer aantrekkelijk. Ik heb sinds enige tijd een baan zonder lease auto, was wel even wennen na bijna 20 jaar een leasebak, maar anders zou ik mijzelf ook heel hard maken voor een lease motor. Zelfs als het met jasje/dasje zou moeten zijn bij de klant.
succes, zo'n 1200RT lijkt me echt geweldig
hgr
Kees
Dat het grapje was begreep ik. wat ik probeer duidelijk te maken is dat we ons vaak blindstaren op een leasebak en al het andere vergeten. nu weet ik wel dat niet iedereen over de gave :; beschikt een motorrijwiel te kunnen besturen maar het is volgens mij een mooi alternatief voor de leaseauto ook wanneer je met jasje dasje je werk pleegt te doen. waar heb je anders de koffers voor dan voor het jasje en het dasje.dhr schreef:business case verhaal was initieel een grapje, oftewel hoe vertel ik het mijn vrouw en geeft ze een financieel accoord: :lol:
Als je het inricht als zakelijk rijden, zeker in vergelijking met een lease auto, is het erg interessant, zowel voor de berijder als voor de zaakvoerder. En als je, met een eigen bedrijf, dat verenigt in één persoon is het zeer aantrekkelijk. Ik heb sinds enige tijd een baan zonder lease auto, was wel even wennen na bijna 20 jaar een leasebak, maar anders zou ik mijzelf ook heel hard maken voor een lease motor. Zelfs als het met jasje/dasje zou moeten zijn bij de klant.
succes, zo'n 1200RT lijkt me echt geweldig
hgr
Kees
Gr
Henk