in een confrontatie met een onoplettende automobilist, het loodje legde (hij was krom gereden), deze schoonheid gekocht van het geld van de verzekering:
Bovenstaande foto is het resultaat van een grap van een collega.. Ik was wel echt jarig die dag!

De nieuwe aanwinst!
Hier in een omgeving waar hij wel vaker te zien is, bij de waterkant als de baas foto's gaat maken.

De eerder genoemde aanrijding gebeurde in de bebouwde kom van Zoutelande. Automobilist draaide, zonder goed te kijken, een parkeerterrein van de Rabobank op.

Peugeot van zo'n 10 jaar oud. Ging niet veel sneller dan 40km/h, toch twee voertuigen total loss..!! Zelf er zonder kleerscheuren er van af gekomen. :-) :-)
De aflevering ging niet echt van een leien dakje. Het kostte wat moeite om er één te vinden die ik mooi vond en die aan mijn eisen voldeed. Na aflevering bleek dat de koppeling nogal slipte.
Gevolg van een lekke oliekeerring in de versnellingsbak, waardoor de koppelingsplaat verzadigd raakte met olie. De hele handel moest (onder garantie) vervangen worden.
E.e.a. rijdt nu perfect.
Grtz W!W