goedenavond
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
goedenavond
Hele goede avond, mijn naam is Peter, 46 jaar, woon in midden NL en in het trotse bezit van een R1100 RT uit 2000 met 28.000 Km. (aantoonbaar van de 1e eigenaar kunnen overnemen)
Vandaag rondje IJsselmeer gereden en weer 'ouderwets' genoten. Het oliepijl ff checken en was nodig wat bij te vullen.., nu heb ik "10 W 40" semi synthetic
gebruikt en las ik zojuist van een van de forum leden "geen 10 w 40 " gebruiken... wie weet wat de aanbevolen olie soort is voor een R1100 ??
hartelijke groeten uit Veenendaal, Peter C
Vandaag rondje IJsselmeer gereden en weer 'ouderwets' genoten. Het oliepijl ff checken en was nodig wat bij te vullen.., nu heb ik "10 W 40" semi synthetic
gebruikt en las ik zojuist van een van de forum leden "geen 10 w 40 " gebruiken... wie weet wat de aanbevolen olie soort is voor een R1100 ??
hartelijke groeten uit Veenendaal, Peter C
- Edwin1970
- Type: R1100RT
- Bijz: BOUWJAAR 2000
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: goedenavond
Hallo Peter,
Welkom bij het forum. Goeie keuze een
uit 2000.
Veel plezier ermee.
Weet zeker dat er andere leden van het forum je antwoord gaan geven over je motorolie vraag.
Ik heb alleen verstand van het riden opeen
Groet,
Edwin
Welkom bij het forum. Goeie keuze een

Veel plezier ermee.
Weet zeker dat er andere leden van het forum je antwoord gaan geven over je motorolie vraag.
Ik heb alleen verstand van het riden opeen

Groet,
Edwin
Thanks Edwin, yep, tot nu toe ook alleen "ervaring" met het riden aan de R1100RT.. grtz, Peter
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Hoi Peter,
Welkom op dit forum, altijd gezellig en uiterst nuttig.
Zoals je ongetwijfeld al gezien zal hebben, is je vraag t.a.v. olie in een ander draadje terecht gekomen, type/soort motorolie.
Groeten
Easy Louis
Welkom op dit forum, altijd gezellig en uiterst nuttig.
Zoals je ongetwijfeld al gezien zal hebben, is je vraag t.a.v. olie in een ander draadje terecht gekomen, type/soort motorolie.
Groeten
Easy Louis
- 1-handed
- Type: R1200RT
- Bijz: www.1-handed.com
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Sappemeer
- Contacteer:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!