Voorstellen: YoBotje

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Yobotje
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Voorstellen: YoBotje

Ongelezen bericht door Yobotje »

Voorstellen YoBotje

Beste mede forumleden, al sinds enkele weken kijk ik mee op dit forum en heb reeds menig interessant bericht gelezen voor de R1150RT waar ik sinds 1 mei jl de trotse eigenaar van ben.

Vóór die tijd had ik vanaf 2002 een rode Honda Deauville. In die tijd hebben we, mijn vrouw en ik, zo’n 18.000 km afgelegd. Niet veel maar wel uitermate gezellig en comfortabel.

De Deauville was voorzien intercom, een 46ltr Shad topkoffer met geïntegreerd remlicht, xtra bescherming voor voeten en handen, running lights, akoestische knipperlicht ondersteuning, alarmlichten, verlengde spiegels en meer van dat soort handige aanvullingen.

Na zo’n 7 jaar nemen we de stap naar het zwaardere werk en meer comfort: een Titan zilver gekleurde R1150RT voorzien van een grote ruit, valbeugels, topkoffer met dik kussen en inmiddels voorzien van de ptt knop op het stuur voor de intercom, de intercom zelf past mooi naast de radio.
Ook voor TomTom is weer een bevestiging gecreëerd en gisteren zijn de zwarte Motovizi reflectie stickers achterop de koffers geplakt.

Ik hoop nog veel interessante ontwikkelingen te lezen en zelf ook een bijdrage te kunnen leveren aan het forum.
Oudoe ééj! Afbeelding
Theo.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Dave

Re: Voorstellen: YoBotje

Ongelezen bericht door Dave »

Welkom op dit prachtige forum!

Wellicht dat je nog meer ideeen krijgt voor andere modificaties en pimps op je motor, er zijn er genoeg te vinden...

Over je intercom naast de radio, bedoel je dan dat je de intercom in hetzelfde 'handschoenenvakje' hebt gelegd op de radio, of is die ingebouwd en zit 'ie echt naast de radio en onzichtbaar weggewerkt? En hoe zit dat met eventuele storingen?
Yobotje

Dave schreef:Welkom op dit prachtige forum!

Wellicht dat je nog meer ideeen krijgt voor andere modificaties en pimps op je motor, er zijn er genoeg te vinden...

Over je intercom naast de radio, bedoel je dan dat je de intercom in hetzelfde 'handschoenenvakje' hebt gelegd op de radio, of is die ingebouwd en zit 'ie echt naast de radio en onzichtbaar weggewerkt? En hoe zit dat met eventuele storingen?
Hallo Dave, de intercom ligt schuin naast/op de radio zonder dat hij op de knoppen drukt van de radio op intercom zelf. Van storingen heb ik geen last en de bedrading is naar buiten gevoerd voor de helm spiraalkabel en drukknop op het stuur tpv de vrije schroefdraad van een evt spiegel. Mbv een draadeind heb ik daar een steun gemaakt voor de drukknop. Tijdens het rijden is deze goed bedienbaar.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Yobotje op 16 mei 2009, 14:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Oudoe ééj! Afbeelding
Theo.
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

Yobotje schreef:
Hallo Dave, de intercom ligt schuin naast/op de radio zonder dat hij op de knoppen drukt van de radio op intercom zelf. Van storingen heb ik geen last en de bedrading is naar buiten gevoerd voor de helm spiraalkabel en drukknop op het stuur tpv de vrije schroefdraad van een evt spiegel. Mbv een draadeind heb ik daar een steun gemaakt voor de drukknop. Tijdens het rijden is deze goed bedienbaar.

Welkom hier,

en dit verhaal vraagt om foto's. :D
Zümo XT
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Hoi Yobotje,welkom hier op 'ons' levendige liefhebbersforum. Schroom niet om je ervaringen en eventuele vragen met 'ons' te delen. Je komt als nieuwkomer precies op het juiste moment voor de vandaag geintroduceerde forumbadge. Veel plezier hier!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Yobotje

Wildripper schreef:
Yobotje schreef:

Welkom hier,

en dit verhaal vraagt om foto's. :D
Inmiddels de foto's gemaakt en op internet gezet ...... op mijnalbum etc. Maar dan weet ik niet hoe het verder moet om de foto op dit forum te krijgen. De uitleg is me te sumier. Enige hulp is welkom.
Ik zie wel een knop met Img als ik een reactie opstel maar wat moet ik daar invullen? Een welke stappen moet ik nemen als ik m'n foto's op internet heb geplaatst bij mijnalbum.nl?
Oudoe ééj! Afbeelding
Theo.

Change

Ongelezen bericht door Change »

Yobotje schreef:
Wildripper schreef:
Yobotje schreef: Inmiddels de foto's gemaakt en op internet gezet ...... op mijnalbum etc. Maar dan weet ik niet hoe het verder moet om de foto op dit forum te krijgen. De uitleg is me te sumier. Enige hulp is welkom.
Ik zie wel een knop met Img als ik een reactie opstel maar wat moet ik daar invullen? Een welke stappen moet ik nemen als ik m'n foto's op internet heb geplaatst bij mijnalbum.nl?
Als je de IMG-code (staat bij de foto vermeld) vanuit 'mijn album' kopieert en weer terug bij het bericht op dit forum plakt, staat de foto er op.

Ben benieuwd !!
Yobotje

Inmiddels ingevoegd in het oorspronkelijk bericht. De volgende keer zal ik de foto's nog wat kleiner maken.
Oudoe ééj! Afbeelding
Theo.
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Thanks for the pics!

Het ziet er goed uit, en ik realiseerde me niet helemaal dat Intercom ook bedoeld wordt als motor-naar-motor systeem... Ik ging gevoeglijk uit van een rijder-passagier systeem. Toch iets minder bekrompen denken, Dave!

In dit geval zie ik er de waarde wel van. Ga waarschijnlijk toch zelf de intercom (r-p dus) weer in het kontje zetten.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”