Topdude is nieuw
Moderator: RT_Patrick
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Topdude is nieuw
Ik ben 42 en woon in Nijmegen en verplaats me op een R850RT. Een bewuste keuze. Hard rijden doe ik toch niet en voor woon-werk is hij prima geschikt. Het is geen (ex-)overheidsfiets overigens.
Sinds mijn 18e heb ik mijn motorrijbewijs, Zelfs eerder gehaald dan mijn autorijbewijs. Motoren gehad als een Yamaha XJ 550, Yamaha FJ 1100, Diversion 900 (staat er nu nog), Kawasaki Z 750, MotoGuzzi, BMW R80 en dan nu een RT uit 1999 met inmiddels bijna 60.000 km op de teller, waarvan ik er 40.000 in precies 4 jaar heb weggezet.
Ik ben motorrijder geweest bij de Marechaussee, maar doe nu iets heel anders.
Mijn RT heb ik inmiddels voorzien van Hyperpro veren voor en achter, een Garmin StreetPilot 2820, cruisecontrol, spyball alarm, Xenon verlichting, K&N luchtfilter, Wunderlich Marathon windscherm en nog wat kleinigheden zoals overal roestvrijstalen schroeven in de kuipdelen, spatbordverlenger, zijstandaard vergroter, aansluiting voor een electrisch verwarmd vest.
Ik zag laatst ergens voetsteunverlagers en die zou ik graag ook willen hebben. Ook zoek ik nog naar een LED achterlicht, want dat kleine pitje wat er standaard in zit, vind ik maar niks.
Tot zover.
Wees gegroet,
Topdude
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- Wildripper
- Type: R1200RT
- Land: Tsss echt niet
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Re: Topdude is nieuw
De 850's groeien hier op het forum in ras tempo.
Uiteraard ben je hier van harte welkom.
Groeten,
Jack
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: N-Br
Kende je deze al?Topdude schreef:Ook zoek ik nog naar een LED achterlicht, want dat kleine pitje wat er standaard in zit, vind ik maar niks.
Link
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
TOP dat je 'ons' forum hebt gevonden. Hier is het geen kwestie van gedogen... je hoort er helemaal bij. Veel plezier hier.
Medebeheerder BMW RT Forum

- Ralph Romein
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
Nee, dit kende ik nog niet. Gaat dat passen in mijn achterlicht en nog belangrijker, hoe ga je dat voor elkaar krijgen?moh_fan schreef:Hé Dude! Welkom!Kende je deze al?Topdude schreef:Ook zoek ik nog naar een LED achterlicht, want dat kleine pitje wat er standaard in zit, vind ik maar niks.
Link
Mijn kennis van elektra houdt op bij het aan-uit doen van het licht.