Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

janwb

Even voorstellen

Ongelezen bericht door janwb »

Zoals gebruikelijk zal ik mij ook even in het kort voorstellen als nieuw lid op het forum.
Jan Willem, woon in het mooie maar rustige Heteren in de Overbetuwe. Voor velen waarschijnlijk wel bekend door de mooie Rijn dijk waar je heerlijk kan toeren.
Sinds afgelopen weekend ben ik in het bezit van een rode BMW R1100RS uit 1997, ja ik weet het geen RT maar de techniek is toch aardig gelijk.
Dit is niet mijn 1e motor, ik heb er de afgelopen 31 jaar al heel wat versleten. De laatsten in het rijtje waren een Harley sportster en een liberator met zijspan. Dat was even iets heel anders dan een BMW :).
Ik heb mij aangemeld bij het forum omdat ik zelf heel wat sleutel en hier alleen maar wijzer kan worden.
Groet,
Jan Willem
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door BertL »

Jan Willem,
Van harte welkom op dit forum ! Je hebt groot gelijk dat je je hier aanmeldt; de techniek verschilt niet zo veel.
Kijk eens op de pagina downloads, daar vind je wellicht interessante zaken.
_004
GrTz
BertL
easy_louis

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door easy_louis »

Hallo Jan Willem,

Ook van mijn kant van harte welkom op dit forum!

Groeten,
Easy Louis

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”