Ik zelf vind dit de meest chique kleur die BMW nu levert.
Met name de ruit en de buddy staan erg goed samen. Er moeten nog de nodige zaken worden aangepast, maar dat komt eraan.

Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Hoe zo is dat wel even knutselen dat kun je gewoon kopen bij Waypoint. ik heb het ook op mijn RT je moet wel zelf even bedenken hoe je de afstandsbediening wilt monteren maar dat valt verder best mee hoor en is ook fijn om het geluid harder of zachter te zetten.Ralph Romein schreef:Hans, mooi zadel hoor! Heb jij ook al eens een plan gemaakt om je zumo 550 (in - uit zoom) vanaf een knop op het stuur te regelen. Een mat van mij heeft dat op zijn GS. Werkt super, maar is wel even knutselen.
Gr, Ralph
Han, ik ken de knoppen, maar wat ik bedoel is een knop uit het BMW assortiment op de linker stuurhelft die naar boven en beneden kan ombouwen. Dat is natuurlijk wel mooi.han62 schreef:Hoe zo is dat wel even knutselen dat kun je gewoon kopen bij Waypoint. ik heb het ook op mijn RT je moet wel zelf even bedenken hoe je de afstandsbediening wilt monteren maar dat valt verder best mee hoor en is ook fijn om het geluid harder of zachter te zetten.Ralph Romein schreef:Hans, mooi zadel hoor! Heb jij ook al eens een plan gemaakt om je zumo 550 (in - uit zoom) vanaf een knop op het stuur te regelen. Een mat van mij heeft dat op zijn GS. Werkt super, maar is wel even knutselen.
Gr, Ralph
Met vr gr
Han
Dat smaken verschillen blijkt maar weer. Ik denk dat ik een van de weinige ben, maar ik vind die pottekes dus wel heel geinig staan op de RT. Heb zelf model 2009 en ben wel jaloers erop. Ook de tellerpartij van het 2010 model vind ik vele malen mooiere dan het platte glas op het 2009 model.han62 schreef:Ach Frederik als je hem eenmaal hebt ben je er zo aan gewend.
ik vond ze eerst ook erg storend maar inmiddels ben ik er helemaal aan gewend zo gaat het meestal met veel dingen. en het heeft wel een functie
Met rv gr
han'
Het zadel is inderdaad erg mooi. het windscherm ben ik veel minder van gecharmeerd, maar zoals ik eerder al zei: ieder zijn ding.Edwin K schreef:Je hebt gelijk erteetje,
ieder zijn smaak
ik vind zeker dit zadel er super uit zien
Hoezo niet mogelijk?? Er zit toch een kijkglaasje in het remvloeistofreservoir.aantzeetje schreef:die pottekes zijn een gevolg van de TÜV eisen in Duitsland. Eis was dat men onmiddellijk moet kunnen zien of er voldoende olie in de pottekes zit. Met de veel mooiere geïntegreerde pottekes van de vorige serie was dat niet mogelijk. Gevolg daarvan is wel dat men maat met zijn 2008 1200RT blijft verder rijden daar waar hij steeds om de 2 jaar een nieuwe kocht. Smaken verschillen dus weldegelijk.