Ik ben nieuw hier, hallo iedereen!

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

David - CZ

Ik ben nieuw hier, hallo iedereen!

Ongelezen bericht door David - CZ »

Hoi,

sinds kort ben ik eigenaar van een '95 R1100 RT. Wat voor bike dit is, hoef ik hier niet te vertelen. Het bevalt me prima, maar het is wel wennen als je van een Yamaha xj 900 diversion overstapt. In vergelijk met deze is een boxer echt net een tractor zeg...al helemaal als je het schakelen zonder koppeling gewent bent. Het eerste keer flikte ik bijna van het ding af en dacht dat de bak stuk was of zo iets hehe.

Van de week heb ik het by-pass voor de abs uitgevoerd. Het video en beschrijving hier op de forum waren een grote hulp. Ik kon alleen niet alle schroefjes los krijgen dus ging ik even improviseren en ben ik achter gekomen dat de tank helemaal niet van z'n plek hoeft ;-) ik moeste echter wel een tijd lang nadenken hoe de voorkap er af gaat. Dat zit echt onlogisch in elkaar vind ik.

Nu wacht ik op afstellen bij een garage want het KFR irriteert me mateloos. Recyclysser heeft het allemaal erger gemaakt. Ik ben benieuwd wat het na het afstellen wordt.

Maar al en al wel tevreden.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ik ben nieuw hier, hallo iedereen!

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo David,

Welkom op het RT-forum .
De recyclizer is niet altijd zaligmakend. Goed (laten) synchroniseren is de enige echte oplossing.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
easy_louis

Ongelezen bericht door easy_louis »

Hallo David,

Welkom!
Zoals Jos zegt, een juiste afstelling lost dat probleem echt wel op!
Die van mij (87K) heeft daar egenlijk geen problemen mee (gehad).
Gehad, volgende week wordt het een -1200- .....

Groeten,
Easy Louis
HansH

Ongelezen bericht door HansH »

Hoi David,
Je zal het vast wel vinden op dit forum.

Eens met Jos.
Gisteren voor het eerst m'n motor (R1150RT twinspark) laten afstellen en ondanks dat ie niet echt slecht liep toch een waarneembaar verschil wanneer de kleppen netjes staan en synchroon de boel weer optimaal staat. Dit keer niet bij mijn dealer maar bij een nieuwe zaak ,HJ Motoren, in Menaldum. Een monteur die voor zich zelf is begonnen en hier in de buurt al een goede naam heeft opgebouwd. Ik moet zeggen, deze knaap heeft het in de vingers. _004 _004

Groet,
Hans

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”