![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
Franky schreef:Heeft er iemand ervaring met een motor mover voor de?
Franky
Of de meest verstandige van allemaalIk weet het, ik ben een rare.
Ik ga altijd op de motor zitten bij het van de middenbok zetten. Dit heb ik geleerd bij de rijlessen. Op de motor zitten en naar voren duwen is de beste manier om de motor onder controle te houden als je niet zo sterk en groot bent.dutchmidiman schreef: Vergeet niet dat een motor bij snelheden van 0 km/uur nogal een flink gewicht is om te manoeuvreren.
Min tip van de dag, als je de motor in een wat lastiger plekje moet bewegen, blijf op de motor zitten en beweeg met je voeten je motor voort.
Zet eventueel de zijstandaard al uit als je bang bent om vroegtijdig om te vallen.
Recent zelf een mover aangeschaft via: http://www.motorcorner.nl/wielklem-park ... 37504.htmlFranky schreef:Heeft er iemand ervaring met een motor mover voor de?
Franky
Maar je beschrijft wel exact hoe ik mijn motor veiligstel en verplaats in krappe ruimte.dutchmidiman schreef: Ik weet het, ik ben een rare.:lol:
Helemaal mee eens, ik heb dezelfde en hij gaat heel licht te werk. Na het inspuiten van de lagertjes van de wielen met WD40 draait hij opvallend licht en dat is erg prettig met een 1150 erop.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!