voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

harss56

voorstellen

Ongelezen bericht door harss56 »

Hallo mede Beemers, ik ben Harry, 56 jaar jong en werk bij onze blauwe luchtvaart trots.
Sedert 2 weken heb ik een R1100RT aangeschaft. Deze aankoop was niet geheel vrijwillig, ik werd op Schiphol van mijn Deauville afgereden door iemand die de weg kwijt was.
Wat een verschil in comfort en rijgedrag!!!!!!! Er gaat een wereld open. Langere tours mogelijk zonder meerdere stops om de rug te strekken en ook de duo passagier zit uitstekend. Had ik veel eerder moeten doen .....
Ik heb wel een vraagje, de zwevende remschijven rammelen nogal bij lagere snelheden en klinker wegdek. Ik weet dat de bussen te vervangen zijn maar is het ook mogelijk om de schijven te vervangen voor standaard schijven uit 1 stuk?
easy_louis

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door easy_louis »

Hallo Harry,

Welkom op dit forum!
Dan was het deze keer een geluk bij een ongeluk begrijp ik!

Groeten,
Easy Louis
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel succes en veilige kilometers met je RT ;)

Grts Franky
Grts Franky
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Harry,

Welkom op het RT-forum . Je zult aan de 1100RT een prima fiets hebben.
Je vragen zijn vast al eens op het forum behandeld.
Kijk eens hier > viewforum.php?f=32 of maak gebruik van de zoekfuctie die het forum biedt.
Of stel je vraag in een posting in het betreffeden topic.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Edwin1970
Type: R1100RT
Bijz: BOUWJAAR 2000
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door Edwin1970 »

Hallo Harry,

Welkom op het forum. Enigzins een zelfde 'dwanginvestering' als dat ik had een jaartje terug: aangereden met mijn Pan, en daardoor bij BMW beland. Ben mijn aanrijder nog steeds dankbaar (had gelukkig zelf niets! Dat scheelt een boel!).

Veel plezier met je -1100- , een prima keuze!

Groet,
Edwin
harss56

Ongelezen bericht door harss56 »

Edwin, ja soms heb je geluk.
Ik heb een scheur in een schouderpees
en een aantal gekneusde ribben over gehouden.
Kan wel weer rijden gelukkig aangezien ik
het hele jaar door rij.
:-)
Ghostrider

Ongelezen bericht door Ghostrider »

Hoi Harry , gefeliciteerd met je aankoop van de BMW. 1100 RT .
Heb ook sinds koet een BMW 1100 RT en was naar de dealer gereden voor het zelfde probleem .
Namelijk dat mijn voor schijfremmen wat rammelde bij het uit de garage rijden en over een kuiltje rijdend .
Ik dacht toch maar een afspraak maken om dit te verhelpen of te maken maar tot mijn verbazing vertelde de BMW monteur dat dit vrij normaal is dat er iets wat speling op zit en hoefde deze dus nog niet te vervangen . Waarschijnlijk heb jij hetzelfde .

Gr. Richard _004
db1972

Ongelezen bericht door db1972 »

Ghostrider schreef:Hoi Harry , gefeliciteerd met je aankoop van de BMW. 1100 RT .
Heb ook sinds koet een BMW 1100 RT en was naar de dealer gereden voor het zelfde probleem .
Namelijk dat mijn voor schijfremmen wat rammelde bij het uit de garage rijden en over een kuiltje rijdend .
Ik dacht toch maar een afspraak maken om dit te verhelpen of te maken maar tot mijn verbazing vertelde de BMW monteur dat dit vrij normaal is dat er iets wat speling op zit en hoefde deze dus nog niet te vervangen . Waarschijnlijk heb jij hetzelfde .

Gr. Richard _004
Toevallig vrijdag bij motoport echt geweest en die zeiden hetzelfde!

Welkom bij rtforum en gefeli met je aankoop

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”