Net de registratie gedaan en meteen een bevestiging en toegang tot het forum, thx voor deze snelle reactie

Mijn naam is Franky en van het bouwjaar 63. (nope, nog net geen Abraham)
In een ver verleden motorcross gedaan (met de bijhorende letsels) en op de weg rondgereden op onder andere een Kawasaki ZZR.
In een vlaag van verstandsverbijstering alles verkocht, maar.............
Zoals bij velen, blijft de microbe in het lichaam aanwezig waardoor ik eerst even een motor ging huren afgelopen jaar. (Honda CBR)
Vorige week een primeur voor mijn vrouw, de eerste keer achter op de motor voor een dagje touren met een gehuurde Deauville.
Of het aan de rijstijl lag, laat ik in het midden maar het beviel haar zo goed dat ze meteen ging uitkijken naar onze eigen tourmotor...
Even naar de BMW dealer gaan kijken waar ons oog viel op een 1150RT die er voor zijn leeftijd supergoed uitzag (2002 - 52000km)
Vandaag een proefritje gemaakt en in de loop van komende week zijn we eigenaar van onze eerste BMW
Het rijden met een boxer is voor mijn gevoel even wennen maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het wel goed zal komen.
Even het forum verder doorspitten nu en me wegwijs maken in de wereld van de RT-rijders

groeten, Franky