Collega BMW rijders,
Ik heb nog geen keuze gemaakt welk type het gaat worden, de R 1200 RT zal best geweldig zijn, maar ik vind hem niet zo mooi.
De R1150 RT vind ik wel mooi qua vorm, koplamp en voorspatbord vind ik mooier dan bij de R 1100 RT, die dan wel weer goedkoper is en waarvan misschien ook hier of daar een mooi exemplaar te vinden is. Zijn er inderdaad meer problemen te verwachten bij een R 1150 RT dan bij een R 1100 RT ?
Is er onder de lezers iemand die in het verleden een R 80 RT of een R 100 RT heeft gereden en nu een modernere 4-kleps boxer rijdt ? , dat verschil ben ik nl. erg benieuwd naar, ik weet wel dat je gaat proefrijden voor je koopt maar dat is niet de indruk die je hebt na een jaar waarin je ook langere ritten hebt gereden. Het gaat mij dan dus vooral om het verschil in comfort met duo tijdens vakantieritten.
Als het verschil niet al te groot is blijf ik misschien wel bij de 2-kleppers......
De voorpret van een andere motor kopen is ook al leuk, is alweer 29 jaar geleden voor mij, wat het ook gaat worden in ieder geval bedankt voor de reacties tot nu toe.
Jaap