Voorstellen dus: Mick

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

it's Micky
Type: R1200RT/LC
Bijz: brand new 2015
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Diemen

Voorstellen dus: Mick

Ongelezen bericht door it's Micky »

Hallo iedereen, Mick stelt zich ook even voor. Nooit gedacht en stilgezwegen...en nu dan toch een BMW.
Na enkele weken een R1100Rt te hebben gehad toch ingeruild voor een R1150Rt, een zilvergrijze met meegespoten koffers.
Al wat andere motorfietsen gehad maar dit rijd toch wel prettig en hoop deze wat langer te houden dan de rest(heb in korte tijd wat fietsen gewisseld).
Dus hoop op vele gezellige berichten en misschien tot ziens ergens tijdens een rit.

Groeten Mick
Only the strongest wil stay!

Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

HansD
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Voorstellen dus: Mick

Ongelezen bericht door HansD »

Hallo Mick,
Welkom hier en leuk dat je je even voorstelt.
Je zult zien dat er nog meer oud PC-ers over zijn gestapt op een RT (ik zelf niet hoor).
Veel plezier met je motor en hier op het forum.
Hans
dhr
Bijz: Alpine Weiss
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

Dag Mick,

Van harte welkom!

Wat een bijzondere motrfietsverzameling/carriere, zeker met die scooters tussendoor.
Ik ben zeer benieuwd naar het verhaal daarachter ;)
Vertel eens?

hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
it's Micky

Nou daar komt ie dan, altijd gezegd "mij krijg je niet op 2 wieltjes" maar toen mijn buurman(auto- en motorrijschool) zei doe een spoedcursus bij mij heb ik het toch geprobeert en geslaagd. toen de Chopper aangeschaft en lekker aan het tuffen geslagen, maar er kwam nog meer, ik kreeg de aanbieding om bij mijn buurman te werken en maar eventjes de opleiding voor rij-instructeur B gevolgd, en geslaagd. Omdat het de laatste kans toen was om direct door te gaan voor A instructie dit ook maar even gedaan. Een volgmotor was snel gekozen, de PC800 dus. Dit een aantal jaren gedaan en de motor bleef stil staan(veel autowerk want voor motor moest je eerst theorie hebben) dus verkocht, de motorinstructie vanuit de auto gedaan wat overigens niet mijn voorkeur heeft. Na een aantal jaren de Pan gekocht en lekker gereden maar de Suzuki kwam op mijn pad en de keus was snel gemaakt na een proefrit. Vlot daarna kwam de nieuwe Burgman uit en ik dacht lekker lui die automaat, de Dl ingeruild en de Burgman aangeschaft. Reed heerlijk maar roeste onder mijn kont vandaan dus verkocht. Ik woonde niet zover van mijn werk dus kon fietsen of een scooter aanschaffen, het werd dus de Vespa LXV 50, lekker over het verplichte brom-fietspad en binnen 12 minuten op het werk. Maar na bijna een jaar en soms wat verder weg moetend komt het vervoer probleem, het bloed wat weer kruipt en het gemis van de snelheid(62 km p/u is n'tuurlijk ook snel) en maar weer aan het zoeken gegaan. Kwam een R1100RT op mijn pad welke ik 4 weken gehad heb en ingeruild op een R1150RT van 2003 met nog geen 16k op de teller. Vandaag mijn extenda fenda en rugkussen binnen gekregen dus morgen maar even monteren. (kan ze lekker zitten). Ik las ergens op het forum over een ontevreden raad van bestuur maar mijn voltallige directie staat op het punt van opstappen dus blijf voorlopig lekker op deze BMW rijden, en lekker rijden en sturen en bochten en en en doet ie dus.......
Overigens heb ik op dit forum ook gezien en gelezen dat men elkaar helpt wat ik van het PE forum echt iets geweldigs vond en dus ook hier aantref, echt geweldig. Zo, ik heb kramp in de vingers maar hoop een beetje duidelijkheid verschaft te hebben en gezien het tijdstip ga ik maar even een uurtje liggen, TOT Zo!!! gr. Mick

Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
dhr
Bijz: Alpine Weiss
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

Dag Mick,

dank voor je verhaal, leuk om te lezen :D
En dit is inderdaad een geweldig forum. En men helpt niet alleen elkaar op het forum maar ook daar buiten c.q. in het echt.
Er wordt zo her en der ook regelmatig bij elkaar geklust.
Er zit hier veel kennis en betrokkenheid. 8)_

hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Mick

Alsnog van harte welkom op het RT forum. Ik zag zojuist dat we bijna buren zijn. Leuk een forumlid in Diemen.

mvrgr
Jos
it's Micky schreef:Hallo iedereen, Mick stelt zich ook even voor. Nooit gedacht en stilgezwegen...en nu dan toch een BMW.
Na enkele weken een R1100Rt te hebben gehad toch ingeruild voor een R1150Rt, een zilvergrijze met meegespoten koffers.
Al wat andere motorfietsen gehad maar dit rijd toch wel prettig en hoop deze wat langer te houden dan de rest(heb in korte tijd wat fietsen gewisseld).
Dus hoop op vele gezellige berichten en misschien tot ziens ergens tijdens een rit.

Groeten Mick
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Hey mick,
Welkom hier.mooi verhaal hoe je tot instructeur bent gegroeid. Ook wij zijn praktisch buren. Heb mijn zaak in duivendrecht (ook onder de rook van...)
Zeg waar geef je rijles? Bij Maurice Selling toevallig? Of vloek ik nou in de kerk? Beetje reclame mag best hoor :-)
Grappig te lezen dat je ook pc800 gereden hebt. Zoals velen inmiddels weten, ik ook. Welkom en veel plezier hier!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
it's Micky

Ja Jos, bijna buren, tis aan de andere kant van de wijk en Big W, inderdaad bekent van het PC800 forum waar ik ook nog rondgeneusd heb, dat is voor mij enige tijd geleden zo ook het rijles geven, in 1996 de PC(mooie rooie) aangeschaft en deze als volg motor gebruikt, werkte indertijd bij mijn buurman die nu een vaarschool heeft(op hetzelfde plein) en ben verder aan het franchisen geslagen. In 2001 ermee gestopt en zo weer mij oude vak ingegaan hetgeen ik nu nog steeds doe. Maar door de wetswijziging per 1 juni as. heb ik toch besloten om het certificaat weer te behalen(door de verplichte applicatietoets) dit gehaald en nu zien we wel weer verder, zou leuk zijn om dit er weer bij te doen of met ritten mee te doen zodat er meer leerlingen mee kunnen, we zien wel.

Vraag mij eigenlijk af of er animo is om ritjes te doen, zo'n samenscholing is altijd wel gezellig :lol: ???

de garoeten

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”