Voorstellen dus: Mick
Moderator: RT_Patrick
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- it's Micky
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: brand new 2015
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Diemen
Voorstellen dus: Mick
Na enkele weken een R1100Rt te hebben gehad toch ingeruild voor een R1150Rt, een zilvergrijze met meegespoten koffers.
Al wat andere motorfietsen gehad maar dit rijd toch wel prettig en hoop deze wat langer te houden dan de rest(heb in korte tijd wat fietsen gewisseld).
Dus hoop op vele gezellige berichten en misschien tot ziens ergens tijdens een rit.
Groeten Mick
Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- HansD
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: Voorstellen dus: Mick
Welkom hier en leuk dat je je even voorstelt.
Je zult zien dat er nog meer oud PC-ers over zijn gestapt op een RT (ik zelf niet hoor).
Veel plezier met je motor en hier op het forum.
Hans
- dhr
- Bijz: Alpine Weiss
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- Contacteer:
Van harte welkom!
Wat een bijzondere motrfietsverzameling/carriere, zeker met die scooters tussendoor.
Ik ben zeer benieuwd naar het verhaal daarachter

Vertel eens?
hgr
Kees
- it's Micky
Overigens heb ik op dit forum ook gezien en gelezen dat men elkaar helpt wat ik van het PE forum echt iets geweldigs vond en dus ook hier aantref, echt geweldig. Zo, ik heb kramp in de vingers maar hoop een beetje duidelijkheid verschaft te hebben en gezien het tijdstip ga ik maar even een uurtje liggen, TOT Zo!!! gr. Mick
Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
- dhr
- Bijz: Alpine Weiss
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- Contacteer:
dank voor je verhaal, leuk om te lezen

En dit is inderdaad een geweldig forum. En men helpt niet alleen elkaar op het forum maar ook daar buiten c.q. in het echt.
Er wordt zo her en der ook regelmatig bij elkaar geklust.
Er zit hier veel kennis en betrokkenheid.

hgr
Kees
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Alsnog van harte welkom op het RT forum. Ik zag zojuist dat we bijna buren zijn. Leuk een forumlid in Diemen.
mvrgr
Jos
it's Micky schreef:Hallo iedereen, Mick stelt zich ook even voor. Nooit gedacht en stilgezwegen...en nu dan toch een BMW.
Na enkele weken een R1100Rt te hebben gehad toch ingeruild voor een R1150Rt, een zilvergrijze met meegespoten koffers.
Al wat andere motorfietsen gehad maar dit rijd toch wel prettig en hoop deze wat langer te houden dan de rest(heb in korte tijd wat fietsen gewisseld).
Dus hoop op vele gezellige berichten en misschien tot ziens ergens tijdens een rit.
Groeten Mick
Jos WRSM
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Welkom hier.mooi verhaal hoe je tot instructeur bent gegroeid. Ook wij zijn praktisch buren. Heb mijn zaak in duivendrecht (ook onder de rook van...)
Zeg waar geef je rijles? Bij Maurice Selling toevallig? Of vloek ik nou in de kerk? Beetje reclame mag best hoor :-)
Grappig te lezen dat je ook pc800 gereden hebt. Zoals velen inmiddels weten, ik ook. Welkom en veel plezier hier!
Medebeheerder BMW RT Forum

- it's Micky
Vraag mij eigenlijk af of er animo is om ritjes te doen, zo'n samenscholing is altijd wel gezellig :lol: ???
de garoeten