Ja,..zit al vanaf september van grote onregelmaat hier te gluren en te posten..
Maar wie is die Ronaldus dan wel..
Ahem,
Ronald dus, 47 jaar, woonachtig in Hoogezand (groningen)
Samenwonend, twee scheten van dochters, waarvan er een zelfstandig woont en binnenkort de kunstacademie gaat bezoeken (trotse papa).
Broepen: Ambulance Verpleegkundige bij UMCG Ambulance zorg (Drenthe/Friesland) en parttime professioneel fotograaf.
Ik rijdt al motor sinds 1981 (Honda CB550K)

Vanaf 1992 Honda GL500 Silverwing gereden. Veel woonwerk de eerste jaren, daarna na rijp beraad en een jaar of twee incidenteel rijden en veel garage-stand, verkocht in 2004.
Vorig jaar weer opgestapt, met name van wege de stijgende brandstof prijzen...

Meteen de stap gemaakt naar de BMW R1100RT...

Hoewel ik van te voren me afvroeg of ik zo'n zwaar loeder wel baas kon.
Dat laatste is me alleszins meegevallen.
Rijdt als een tiet, veel prettiger dan de Silverwing, vaster op de weg, meer vermogen (logisch) en bochtenwerk is heeeerlijk!
Onderhand 136.000km op de teller (bouwjaar '95) en wat kleine aanpassingen gedaan.
Bi-Xenon, rem- en schakelpedaalverlengers, kofferreflectie stickers, kroonplaatbescherming en thermometertje en deze week nog een Secdem windscherm.
Het hele jaar door, behalve bij gladheid, rijdt ik twee tot drie maal per week het traject Hoogezand, Zuidlaren, A28 richting Hoogeveen.
Vaak tussen 07:00 en 07:25.. in tegengestelde richting de ochtend erna, een uurtje later.
Veel BMW's kom ik op dat stukje niet tegen, soms één met een lichte (zilverwitte??) kleur.
In Assen wonen twee forum leden geloof ik, verder "up north" weet ik eigenlijk niet...iemand??