Garmin Express

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
BM-double-UU

Garmin Express

Ongelezen bericht door BM-double-UU »

Ik heb nog niet veel ervaring met basecamp, updaten enz.
Ik kom steeds meer te weet wat heel leuk is natuurlijk, maar ik loop ook tegen fouten aan, maar dat zijn weer leer momenten :D
Hier een uitleg/vraag van een foutje.

Ik heb de update van 2013.41 gedownload op mijn 660 via Garmin Express.
Daar had ik de keus ivm te weinig ruimte, gekozen voor de optie volledige installatie (sd kaart)

Ik kwam er te laat achter dat ik dat liever niet had gedaan.
Want anders had ik voor een regio kunnen kiezen en daardoor ook voor installatie op toestel en computer.
Nu moet ik als ik de nieuwe kaart in basecamp wil gebruiken de 660 aan de pc zetten en daardoor is het allemaal wat trager qua bewerken.

Zover ik kan vinden aan info, kan ik dat niet meer veranderen, daarmee bedoel ik dat ik 2013.41 niet meer op de pc kan zetten.
Heb ik bv bij een volgende update wel weer die mogelijkheid als ik het dan goed doe :D

groet Hans.
ciske
Type: Overig R-serie
Bijz: R1200GSA
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: twente

Re: Garmin Express

Ongelezen bericht door ciske »

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden maar kwam -al zoekende- op Garmin Express de optie "Herinstallatie" tegen. Het duurde allemaal even qua downloadtijd maar lukte uiteindelijk wel.

gr v Ciske
PaPinkelman
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Woonplaats of omgeving: Helmond

Ongelezen bericht door PaPinkelman »

ik kan het filmpje van MrGPS (Hans Vaessen op dit forum) aanraden:
http://www.youtube.com/watch?v=wQrRXnW6v1Q