Update Garmin 2013.41 wel goed?
Moderator: RT_Patrick
- Flying Dutchman
- Type: R850RT
- Bijz: Blauw
Update Garmin 2013.41 wel goed?
Ik heb zojuist de update 2013.41 geinstalleerd op ZUMO660 (west-europa) en de PC (geheel europa).
Om te kijken of de nieuwe fly (vlaai) over op Kerensheide er al instond een route uitgezet van A2 net voorbij afslag Urmond naar A76 afslag Beek.
Stuurt de route mij helemaal naar Belgie afslag Maasmechelen daar keren en weer terug naar de A76.
Is inderdaad een manier omn vanaf de A2 op de A76 te komen maar is wel zo'n 20 km om.
Mogelijk doe ik iets fout, maar mijn eerste reactie is, fout lijkt mij nog niet helemaal gecorrigeerd.
Zijn er nog anderen die soortgelijke ervaringen hebben?
groeten,
Peter Beek (L).
Om te kijken of de nieuwe fly (vlaai) over op Kerensheide er al instond een route uitgezet van A2 net voorbij afslag Urmond naar A76 afslag Beek.
Stuurt de route mij helemaal naar Belgie afslag Maasmechelen daar keren en weer terug naar de A76.
Is inderdaad een manier omn vanaf de A2 op de A76 te komen maar is wel zo'n 20 km om.
Mogelijk doe ik iets fout, maar mijn eerste reactie is, fout lijkt mij nog niet helemaal gecorrigeerd.
Zijn er nog anderen die soortgelijke ervaringen hebben?
groeten,
Peter Beek (L).
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
Re: Update Garmin 2013.41 wel goed?
Ik heb het net even geprobeerd en ik kom (als ik de door jou aangegeven punten tenminste goed heb ingevoerd) op een afstand van iets meer dan 35Km. Zou dat kunnen kloppen? 
edit: als ik het berichtje van PaPinkelman hieronder zo lees, zal ik het wel verkeerd hebben.. :lol:

edit: als ik het berichtje van PaPinkelman hieronder zo lees, zal ik het wel verkeerd hebben.. :lol:
Laatst gewijzigd door Berrybeer op 25 apr 2013, 06:41, 2 keer totaal gewijzigd.
- PaPinkelman
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Woonplaats of omgeving: Helmond
Bij mij gaat de route die je aangeeft keurig over de snelweg, afstand van ong. 5 km.
Ik denk toch dat je iets verkeerd hebt gedaan. Staan vertrek- en eindpunt wel goed?
Overigens, de fly-over die je bedoelt is nog niet in deze kaartversie opgenomen.
Ik denk toch dat je iets verkeerd hebt gedaan. Staan vertrek- en eindpunt wel goed?
Overigens, de fly-over die je bedoelt is nog niet in deze kaartversie opgenomen.
Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
- aantzeetje
- Type: R1200RT
- Land: B
- Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke
snelwegen (high ways en inter states) vermijden staat waarschijnlijk ingeschakeld op je gps.
- Hans Vaessen
- Type: Ik heb een andere motor
- Woonplaats of omgeving: Wierden
Dergelijke effecten onstaan vaak in profiel 'motor' - daar staan standaard de nodige te vermijden zaken in die van invloed zijn op de routeberekening inderdaad.aantzeetje schreef:snelwegen (high ways en inter states) vermijden staat waarschijnlijk ingeschakeld op je gps.
Overigens tip: als je op een gegeven moment een probleemgeval wil melden: vermeld liefst een coordinaat; dat maakt het voor anderen makkelijker even mee te kijken. Dan kun je simpelweg doen door ter plekke even een waypoint te maken; dan te dubbelklikken op de waypointnaam en vervolgens het coördinaat te kopiëren.
Omgekeerd: zo'n coordinaat gebruiken: even een waypoint maken; dubbelklikken op de naam - in het coordinaatveld het nieuwe coordinaat 'plakken' en op OK drukken.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 187 Reacties
- 38603 Weergaves
-
Laatste bericht door Hans Vaessen
-
-
Nieuw bericht Garmin TV: Garmin Lifetime update - te weinig geheugen?
door Inspector Gadget » » in Over: GPS en navigatie - 0 Reacties
- 1328 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget
-
-
-
Nieuw bericht Belangrijke tip: Garmin MapSource & Garmin LifeTime update
door Inspector Gadget » » in Over: GPS en navigatie - 10 Reacties
- 3945 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget