GPS

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

gillis 61

GPS

Ongelezen bericht door gillis 61 »

Hallo,

Ben aan een nieuwe GPS toe .Nu heb ik een garmin 2820. probleem is dat ze hier zeggen bij ons dat het moeilijk word om de route's er allemaal op te krijgen . ( weet niet of dat waar is misschien een verkoop truc ) Nu ja welke is nu de meest geschikte gps dat je me zou aanraden [groet] Bert
Hazeldonk
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Re: GPS

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

Ik ben buitengewoon tevreden over mijn Z350LM na jaren een Z550 te hebben gebruikt. Ik mis de telefoonfunctie van de 550 helemaal niet

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Persoonlijk vind ik de 2820 één van de best gemaakt gps-en ooit, zelf heb ik de BMW variant (Navigator III) en wil voorlopig niets anders.. _004
Bij die van mij kunnen er overigens genoeg routes op, wat niet wegneemt dat ik er meestal maar een stuk of 5 op heb staan. Voor het overige is het gewoon een kwestie van nieuwe routes inladen en 'oude' verwijderen.. :D
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik gebruik mijn 2820 (en PerfectPilot) ook nog steeds, prima apparaat.
Ok, het geheugen is ietwat beperkter, maar Benelux past er prima in.

En qua routes is er ruimte voor 50 routes volgens de officiële opgave, zoveel heb ik er nog nooit in gehad; _001
https://buy.garmin.com/en-US/US/on-the- ... od382.html

Tenzij je een reden zoekt om iets nieuws aan te schaffen. ;)
aantzeetje
Type: R1200RT
Land: B
Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke

Ongelezen bericht door aantzeetje »

zelfde opmerking als Dutchmidiman, bij mij staan er geregeld een 20 tal routes op van elk een goede 250/300 km met dan ook nog eens de nodige waypoints, eigen favorieten (180), flitspalen europa en geen vuiltje aan de lucht. 'k Moet nu wat kijken welke kaarten ik er op zet (benelux, F, DACH, E, P, It) maar voor de rest geen vuiltje aan de lucht. Zolang hij het doet (en ik hoop nog zeeeeer lang) gaat die zeker de deur niet uit. Werk eens met Mapsource en eens met basecamp zoals het me uitkomt en beiden geven me geen probleem.
Dus laat ze maar zeggen en doe rustig verder. En als je wat vertrouwd bent met pc en hoe de gmap sup en img om te wisselen pas je zo de kaarten naar believen aan afhankelijk waar je heen gaat.
Hans Vaessen
Type: Ik heb een andere motor
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Wierden

Ongelezen bericht door Hans Vaessen »

gillis 61 schreef:Hallo,

( weet niet of dat waar is misschien een verkoop truc )
Klinkt als..... ;)

Hooguit is het zo dat je in de nieuwere toestellen meer routes kwijt kunt. Maar tsja.. hoeveel heb je nodig.

Zou je toch naar een nieuwe gaan en geen behoefte aan bellen, mp3 etc, dan zou ik de 350 kiezen,
Groet!

Hans Vaessen
www.mrgps.nl

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Terug naar “Over: GPS en navigatie”