Een gratis forum voor liefhebbers van boxermotoren en RT-modellen. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere motorrijders. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Ben aan een nieuwe GPS toe .Nu heb ik een garmin 2820. probleem is dat ze hier zeggen bij ons dat het moeilijk word om de route's er allemaal op te krijgen . ( weet niet of dat waar is misschien een verkoop truc ) Nu ja welke is nu de meest geschikte gps dat je me zou aanraden Bert
Persoonlijk vind ik de 2820 één van de best gemaakt gps-en ooit, zelf heb ik de BMW variant (Navigator III) en wil voorlopig niets anders..
Bij die van mij kunnen er overigens genoeg routes op, wat niet wegneemt dat ik er meestal maar een stuk of 5 op heb staan. Voor het overige is het gewoon een kwestie van nieuwe routes inladen en 'oude' verwijderen..
zelfde opmerking als Dutchmidiman, bij mij staan er geregeld een 20 tal routes op van elk een goede 250/300 km met dan ook nog eens de nodige waypoints, eigen favorieten (180), flitspalen europa en geen vuiltje aan de lucht. 'k Moet nu wat kijken welke kaarten ik er op zet (benelux, F, DACH, E, P, It) maar voor de rest geen vuiltje aan de lucht. Zolang hij het doet (en ik hoop nog zeeeeer lang) gaat die zeker de deur niet uit. Werk eens met Mapsource en eens met basecamp zoals het me uitkomt en beiden geven me geen probleem.
Dus laat ze maar zeggen en doe rustig verder. En als je wat vertrouwd bent met pc en hoe de gmap sup en img om te wisselen pas je zo de kaarten naar believen aan afhankelijk waar je heen gaat.