Peter en Angelique

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Peter en Angelique

Peter en Angelique

Ongelezen bericht door Peter en Angelique »

Hallo allemaal,

Ook ik (wij) zijn nieuw hier!!!!

Wij zijn Peter en Angelique en wonen in Benschop onder de rook van Utrecht EN rijden een R 1150 RT, kleur Dark Bleu Metallic of gewoon kleurnummer 794.
De Beemer heb ik kort geleden aangeschaft want na mijn R 1100 RT een paar jaar geleden te hebben verkocht en daarna "vreemd" te zijn gegaan met een Italiaanse toch weer bewust gekozen voor een Bmw en dan maar gelijk een 1150!
Op dit ogenblik ben ik hem/haar nog wat aan het pimpen (rvs bekledingsschroeven en gps monteren) maar alles op zijn tijd want een hobby kost geld.
Wij vonden het wel jammer dat we deze site (en nog een paar andere) niet eerder hebben "ontdekt" want nu hebben we het jaarlijkse RT treffen gemist maar er komen er hoop ik meer................
Ik ga nog het Forum wat verder ontdekken en dan zal ik wel een foto bij mijn (onze) avatar plaatsen en wellicht wat pimpprojectjes.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Re: Nieuw nieuw nieuw

Ongelezen bericht door dhr »

Welkom

en leuk dat jullie zo enthousiast zijn :lol:

Jullie zijn niet de enige, hier tref je veel gelijk gestemden :D

Laat maar wat zien straks, we zijn benieuwd 8)_

hgr
Kees

ps. door wat voor Italiaanse schone was je eigenlijk verleid? :O
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: Peter en Angelique

Ongelezen bericht door Walter »

Hoi Peter en Angelique,

Welkom hier op ons altijd levendige R-RT forum.
Jullie hebben met het treffen zeker heel wat gemist, maar geen zorgen, na het succes van dit grootse evenement zullen er zeker meer komen.
Dan kunnen ook jullie van de partij zijn.
We zijn benieuwd naar jullie verhalen, ervaringen en foto's.

Tot zwaais!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Peter en Angelique

Hoi Kees en Walter,

Dank voor jullie welkom op deze site, club, forum, what ever!!

Als antwoord op de vraag van Kees die schone Italiaanse was een Aprilia Caponord, MOOIE fiets maar het was geen BMW!!!

Ik ga druk in de weer om de foto's die ik heb aan te passen zodat ze niet zo heel groot meer zijn en dan kom vast nog wel terug op dit forum.

Ik denk dat ik binnenkort wel in het show item zal zitten.

Groeten Peter en Angelique
EuropeRider
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Ongelezen bericht door EuropeRider »

Hallo en welkom ! :)

Heb een tijdje geleden eens naar die Capo gekeken.... ben wel nieuwsgierig naar wat je beter / slechter vind, aangezien je beide motoren kent.

Groetjes uit Blokker,

Francois
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!
Peter en Angelique

De grote verschillen tussen de Capo en de RT zijn: Ketting tov cardan, je rijd in hogere toeren want zo zit dat blok nou eenmaal inelkaar, zwaarte punt.

Voor de rest is de Capo een prima motor maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan de relaxte RT, de Capo is toch een wat sportiever concept.

Een groot voordeel van de Capo tov de RT is het zadel dat is gewoon 10x beter in alle opzichten, zit goed niet te zacht of te hard, maar het grootste voordeel was er voor mijn vrouw die gleed niet bij remmen en optrekken over het zadel en bij de RT wel.

We dragen niet alle dagen een leren broek maar wel "gewone" motor broeken en daar werd ze knetter gek van maar ook dat is opgelost met een Triboseat, dit is echt een uitkomst voor iedereen die nog weleens heen en weer glijd over het zadel.

En voor het geld hoef je het niet te laten want € 13,95 ex verzenden is geen geld EN het is goedkoper dan een Corbin of Wünderlich zadel.

Kijk anders maar eens op http://www.triboseat-nederland.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten Peter

EuropeRider
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Ongelezen bericht door EuropeRider »

Interessant. Dank, Peter ! :)
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!
dhr
Bijz: Alpine Weiss
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

goeie tip, mag ook weer bij het lijstje links, of had je hem al HansD?

hgr
Kees
Peter en Angelique schreef: We dragen niet alle dagen een leren broek maar wel "gewone" motor broeken en daar werd ze knetter gek van maar ook dat is opgelost met een Triboseat, dit is echt een uitkomst voor iedereen die nog weleens heen en weer glijd over het zadel.

En voor het geld hoef je het niet te laten want € 13,95 ex verzenden is geen geld EN het is goedkoper dan een Corbin of Wünderlich zadel.

Kijk anders maar eens op http://www.triboseat-nederland.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten Peter
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
HansD
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Kees,
Nee, had ik nog niet.
Hij staat er nu bij.
Hans

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”