eerste echt mooie zonnige motortoerdag

Vertel over je motorritten en -vakanties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Freddy Kreuger
Type: R1200RT
Bijz: grijs maar niet saai
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Hellevoetsluis

eerste echt mooie zonnige motortoerdag

Ongelezen bericht door Freddy Kreuger »

Vandaag de eerst echte mooie motor toer gereden. 165 mooie kilometers gereden door het o-zo-mooie zeeland.
Erg veel RT rijders gezien, maar ook veel groepen varierend van kleine vriendengroepjes van een man of vier tot grotere groepen van meer dan 20 motoren. Iedereen genietend van het mooie weer en hun mooie motorfietsen.

Iedereen een mooi en veilig motorseizoen gewenst, houd de glimmende kant boven en tot ziens op het treffen2013.
Laatst gewijzigd door Freddy Kreuger op 09 apr 2013, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je alleen maar rechtuit gaat ben je er twee keer zo snel, maar is het rijden half zo leuk.
JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Re: eerste echt mooie zonnige motortoerdag

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Ik voel helemaal met je mee! Op het laatste moment zei het bezoek af en had ik ineens de middag voor mezelf. Zumo op de plof, eens even kiezen uit de vele routes van de OnRoute sd-kaart. Een verrassend tochtje gereden door de provincie, en ik was beslist niet de enige ;) Vrolijk groetende motorrijd(st)ers alom. Het was geweldig.
Blij dat het toerseizoen nu eindelijk aangebroken lijkt te zijn

[groet]

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over motorritten en -vakanties”