Ik volg dit forum al een tijdje omdat ik een topkoffer voor mijn RT (ostragrau 2010) zocht en van jullie verhalen en ervaringen over de RT geniet. Gisteren heb ik van een medeforummer de topkoffer mogen overnemen. En wat uit dit forum al blijkt (en uitstraalt): onder het genot van een bakje koffie is de gemeenschappelijke hobby snel gevonden en worden de verhalen snel uitgewisseld. Lekker ontspannen en met respect voor elkaar

Ik rij sinds 2001 BMW, daarvoor alleen maar "vreemd gegaan" op verschillende huurfietsen. Mijn eerste BMW was een K100RS-16V (perl weiss met blauwe bies). Na een aantal bijna-ongelukken al snel voor een fiets met ABS gekozen. Het werd de K1200RS (geel/grijs geblokt) waar ik 11 jaar (schadevrij !) op gereden heb.
Toen ik in een spontane opwelling mijn K verkocht, was het tijd om naar iets nieuws om te kijken: iets comfortabeler, het baasje wel iets beperkend (anders gaat het te hard

Tja, en zo breekt het tijdperk van touren, woon/werk-verkeer en veel genieten aan. En ja, nu moet er natuurlijk nog iets van Nav opkomen en later misschien de platte kofferdeksels en .... Ach, zo blijft er nog van alles te wensen maar niet alles tegelijk.
Tot ziens op (maakt niet uit welke) weg

Groet, Zwiety