Poll: RT irritaties

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

RT IRRITATIES

Lastig schakelen (klakken)
9
24%
Niet inschakelen ABS
8
22%
Hoog benzineverbruik
1
3%
Hoge onderhoudskosten
5
14%
Trillingen tijdens rijden
4
11%
Geen irritaties
8
22%
Anders (dit kunt u dit onderwerp plaatsen)
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gebruikersavatar
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Berichten: 4381
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Poll: RT irritaties

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Zoals elk (tweewielig)motorvoeruig kent ook onze R1100RT wel irritaties. Op het forum lees ik wel over het lastige schakelen, het niet willen inschakelen van de ABS bij starten, behoorlijk bezineverbruik.
Doe mee aan de poll en laat ons Uw RT irritatie weten.
Een nieuw onderwerp hierover aanmaken mag nattuurlijk.
Laatst gewijzigd door JOS WRSM op 06 aug 2008, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gebruikersavatar
Walter
Erelid
Erelid
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 mar 2008, 10:21
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Heb anders nl aangevinkt.
zal het toelichten:

Voor zover je over irritatie kunt spreken vind ik de grootste irritatie het iets naar rechts trekken van de motor bij het loslaten van het stuur.

Kleinigheid, maar voor de rest volop tevreden!
Laatst gewijzigd door Walter op 10 jun 2008, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
maRTin

Ongelezen bericht door maRTin »

big w schreef:Heb anders nl aangevinkt.
zal het toelichten:

Voor zover je over irritatie kunt spreken vind ik de grootste irritatie het naar rechts trekken van de motor bij het loslaten van het stuur.

Kleinigheid, maar voor de rest volop tevreden!
Hee big W,
De mijne heeft daar absoluut geen last van!
Ik heb alleen soms abs-problemen bij het starten, maar met verlichting uit is dat probleem ook uit de wereld. Vergeet alleen soms lampjes weer aan te doen :shock:
Gebruikersavatar
Gerard
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 jun 2008, 22:27
Type: R1100RT
Bijz: Zwart, Nedplex ruit, hyperpro veren
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Deventer

Ongelezen bericht door Gerard »

Vraag is alleen wat doe je eraan.

ik lees er in diverse forums over. maar dat is nergens heel duidelijk,

vrijdag as haal ik mijn RT op en dan ga ik maar eens experimenteren.

er zit nog geen radio in bijvoorbeeld, banden maar eens bekijken etc.

en anders maar eens bij een dealer langs

groet
Gerard
BeeeMWee

Ongelezen bericht door BeeeMWee »

Gerard schreef:Vraag is alleen wat doe je eraan.

ik lees er in diverse forums over. maar dat is nergens heel duidelijk...

groet
Gerard
Ik heb, na me werkelijk dood geërgerd te hebben :evil: , het probleem met de ABS opgelost door de besproken modificatie uit te voeren. 2 tot 3 uurtjes werk, maar dan heb je ook nergens meer last van 8) .

Groet,
Ramon
Dataman

Ongelezen bericht door Dataman »

Ongeveer 3 jaar heb ik nu mijn R 1100RT.

Nood gedwongen naar deze motor over gestapt, hier voor had ik een Suzuki GSF 1200S (de Bandit 1200), na een ernstig auto ongeluk met nek beschadiging was het met de sportieve houding over.
Dus toen over naar de Beemer.

Veel ergenissen gehad, het was gewoon niet mijn type motor.
Dan bedoel ik het motor blok met zijn twee cilinders en zijn karakterristiek.
De telelever voor vering, weinig gevoel bij het remmen en bochten.
Kantel reacties motorblok, zeker als je tussen gas gewend bent.
En het duidelijk hoorbaar schakelen, en slecht naar zijn drie willen van uit zijn tweede versnelling. Wel bij laag toeren maar verder niet.

Doe sinds enige tijd zelf het onderhoud en de afstelling, en ben sinds kort toch wel verliefd op deze karaktervolle motor geworden.

Wat een fantastische machine om mee in de bergen te rijden, wat gaat dit stabiel en makkelijk. HET VERBRUIK ACH WOON WERK 1 OP 16 TOT 18.
bij toeren vaak 1 op 20, daar heb ik dus geen problemen mee.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gebruikersavatar
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Berichten: 4381
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Je zult er nog verder verliefd op worden, Dataman. Want dit is pas MOTORRIJDEN pur sang. Want met gevoel in je vingers (en voeten) heb je deze (kwa)jongen helemaal in beheer. Eens een Beemerrijder altijd een . . . . :P

grtz
jos
Dataman schreef:Ongeveer 3 jaar heb ik nu mijn R 1100RT.

Nood gedwongen naar deze motor over gestapt, hier voor had ik een Suzuki GSF 1200S (de Bandit 1200), na een ernstig auto ongeluk met nek beschadiging was het met de sportieve houding over.
Dus toen over naar de Beemer.

Veel ergenissen gehad, het was gewoon niet mijn type motor.
Dan bedoel ik het motor blok met zijn twee cilinders en zijn karakterristiek.
De telelever voor vering, weinig gevoel bij het remmen en bochten.
Kantel reacties motorblok, zeker als je tussen gas gewend bent.
En het duidelijk hoorbaar schakelen, en slecht naar zijn drie willen van uit zijn tweede versnelling. Wel bij laag toeren maar verder niet.

Doe sinds enige tijd zelf het onderhoud en de afstelling, en ben sinds kort toch wel verliefd op deze karaktervolle motor geworden.

Wat een fantastische machine om mee in de bergen te rijden, wat gaat dit stabiel en makkelijk. HET VERBRUIK ACH WOON WERK 1 OP 16 TOT 18.
bij toeren vaak 1 op 20, daar heb ik dus geen problemen mee.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”