montagekogel tbv navigatie TomTom
Moderator: RT_Patrick
montagekogel tbv navigatie TomTom
Weet iemand waar je een montagekogel kan vinden die je op een van de stuurdelen kunt monteren tbv de navigatie TomTom
De delen die ik heb zijn van RAM en alleen met een losse kogel die te monteren is op een van de stuurdelen zou ik heel blij zijn.
Nu vindt ik wel een complete set incl. hoesje etc voor de prijs van circa 60 euro op het internet maar vindt geen losse kogel (montage geschiet middels een bout die door en door de kogel gaat een van de bestaande bouten vervangt)
Wie weet raad en weet waar je de losse (RAM) kogel kunt kopen?
De delen die ik heb zijn van RAM en alleen met een losse kogel die te monteren is op een van de stuurdelen zou ik heel blij zijn.
Nu vindt ik wel een complete set incl. hoesje etc voor de prijs van circa 60 euro op het internet maar vindt geen losse kogel (montage geschiet middels een bout die door en door de kogel gaat een van de bestaande bouten vervangt)
Wie weet raad en weet waar je de losse (RAM) kogel kunt kopen?
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: N-Br
Re: montagekogel tbv navigatie TomTom
Uhhh... Hier, hier of hier?
Het forum is voor de overzichtelijkheid ingedeeld in allerlei onderwerpen.
Zo is er een categorie Accessoires & Gadgets met sub-categorie GPS en navigatie waar deze vraag beter past.
Misschien dat de MODS deze vraag daar naartoe kunnen verplaatsen?
Het forum is voor de overzichtelijkheid ingedeeld in allerlei onderwerpen.
Zo is er een categorie Accessoires & Gadgets met sub-categorie GPS en navigatie waar deze vraag beter past.
Misschien dat de MODS deze vraag daar naartoe kunnen verplaatsen?
ik had die van mij dij de dealer vandaan. Ik dacht iets van 15-20 euro.
hij had ze destijds in ieder geval op voorraad.
hij had ze destijds in ieder geval op voorraad.
Inmiddels door de snelle informatieverstrekking van een mede clublid (moh_fan) de kogel gevonden en besteld.
Echt top dat forum, bedankt!
Echt top dat forum, bedankt!
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: N-Br
No problem!
... en je schrijft 't zelf al; een enorme bron van info hier op velerlei gebied!
... en je schrijft 't zelf al; een enorme bron van info hier op velerlei gebied!
Hallo,
Ter volledigheid. Ik heb er pas een besteld bij GPS-mount.be voor (E)16,- excl. verzendkosten. Deze is voor mijn Garmin Zumo 340, maar is volgens mij dezelfde als voor de TomTom.
http://gps-mount.be/index.php?act=viewCat&catId=17
Gr. Stefan
Ter volledigheid. Ik heb er pas een besteld bij GPS-mount.be voor (E)16,- excl. verzendkosten. Deze is voor mijn Garmin Zumo 340, maar is volgens mij dezelfde als voor de TomTom.
http://gps-mount.be/index.php?act=viewCat&catId=17
Gr. Stefan
- Hans Vaessen
- Type: Ik heb een andere motor
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Wierden
Dergelijke mounts werken met vier 'gestandaardiseerde' gaten in de toestel-houder en zijn inderdaad voor alle motor-garmins en riders gelijk. Zelfs de SP-III zal er op passen!Stefan schreef:maar is volgens mij dezelfde als voor de TomTom.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Haalt de Smartphone de navigatie van Tomtom @ Garmin in?
door fransgabler » » in Over: GPS en navigatie - 8 Reacties
- 5072 Weergaves
-
Laatste bericht door Wouter5
-
-
- 0 Reacties
- 2011 Weergaves
-
Laatste bericht door Hans Vaessen
-
- 10 Reacties