En de begeleiding
http://www.youtube.com/watch?v=KjT7kxcWAcY
Moderator: RT_Patrick
Vanuit de gedachte in bovenstaande quote van dutchmidiman heb ik, na het zien van het filmje, het woord "RESPECT" geplaatst.dutchmidiman schreef:Ik kan (ook) commentaar of een mening geven over hun manier van rijden onder prioriteit, maar ik ben daarin niet ter zake kundig vindt ik zelf.
Het is een meerjarige, intensieve opleiding, waar ze echt geen kamikazepiloten kweken.
Wat ik er van weet, zie en ken, is het een afweging van gewogen risico's, voertuigbeheersing en verkeersinzicht.
Ook ik zit 'm soms te knijpen bij sommige opnames, maar weet dat het gecalculeerde risico's zijn die zij nemen, het is hun vak.
Ja, de foutmarges zijn soms heel klein, maar dat is ook de aan hen gestelde taak, waakzaam en dienstbaar.
En ook een roeping natuurlijk.
Ben ik hartgrondig met je eens.EileRT schreef:Vanuit de gedachte in bovenstaande quote van dutchmidiman heb ik, na het zien van het filmje, het woord "RESPECT" geplaatst.
Ik heb navraag gedaan en tot op heden is in Nederland "slechts" 1 diender verongelukt bij een dergelijke begeleiding.Ton1959 schreef:Ik neem aan dat het bij deze vorm van begeleiding ook regelmatig niet goed gaat ...
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!