Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
_003 Wanneer komt er een einde aan die -sneeuw en begint eindelijk het voorjaar ??
Ik begin het nu echt zat te worden, en wil weer lekker relaxed met de rijden in plaats van de auto.
Zo, dat lucht op. Ik moest het even kwijt.......
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
Mijn motor staat bij mij binnen in de garage, kom hem dus meerdere malen per dag tegen: als er niemand in de buurt is ga ik er soms even op zitten en mompel zachtjes 'bbbrroooeeemm' . Ik ben dit weer zo ongelofelijk zat!
Zaterdag naar de theoriedag van het Forum en zondag naar de ALV van de MAG, samen toch goed voor 500-600 km: nou maar hopen dat het een beetje aardig weer is anders wordt het meteen afzien! _002
Dit is gewoon bagger.
Had de motor al uit de garage gehaald en staat nu voor de deur onder de hoes.
Hij heeft 3 dagen zon gezien en nu schijnt ook het zonnetje alleen met af en toe witte rommel uit de lucht.
Vandaag weer "lekker" op de naar Apeldoorn geweest.
Lang leve de handvatverwarming.
Wat mij betreft is de lente al begonnen hoor :lol:
Zo lang er geen sneeuw ligt doe ik net alsof.
Peter
Waarom vier wielen, twee is genoeg.
Waarom vier cylinders, .....
Helemaal met je eens, maar toen ik vanmorgen de gordijnen open trok sneeuwde het dus lichtjes !
En onderweg naar Amsterdam -met de auto- meer wit gezien dan me lief is. Maar nu is het best lekker buiten en zit ik binnen _002
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen