Hallo, ik ben Garfield.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Garfield
Type: R1150RT
Bijz: Zilver, HVV, alarm, topkoffer
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: leusden

Hallo, ik ben Garfield.

Ongelezen bericht door Garfield »

Beste mede RT rijders,

Ik heet Frans, ben 46 jaar en getrouwd met Wilma. Samen hebben we twee zoons, één van 16 en één van 14 jaar. Ik woon in Leusden, een nogal groot dorp naast Amersfoort.

Mijn eerste motor was een Yamaha XJ650, gevolgd door een Honda VF750S, een BMW K75 en een K100RS16v. En dan nu een RT850RT. Dus eigenlijk heb ik geen ervaring met kettingfietsen, en dat wil ik ook zo houden :; De R850RT is mijn eerste boxer en ik moet zeggen, het rijd geweldig. Ik gebruik hem het meest voor woon-werk en af en toe een toerrit. Al met al zo'n 14000 km per jaar. Dus net gemiddeld in BMW land :D

Met vriendelijke groet,
Frans
Groeten, Frans
Als je het weet, is het niet moeilijk.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Re: Hallo, ik ben Garfield.

Ongelezen bericht door dhr »

Welkom Frans,

Inderdaad dat is nog een onderscheidend element "geen kettingfiets". Daar zijn we dus ook inderdaad allemaal blij mee.
Een echte BMW rijder en ook iemand van woonwerk. Leuk dat je je bij ons aansluit

hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
PaPinkelman
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Woonplaats of omgeving: Helmond

Ongelezen bericht door PaPinkelman »

Welkom Frans!

Wij kennen elkaar nog van de K-club Zuid, toen wij beiden nog een K reden. Nu beiden een RT, wat is het wereldje toch klein!
Groeten,
Frank

BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Garfield
Type: R1150RT
Bijz: Zilver, HVV, alarm, topkoffer
Woonplaats of omgeving: leusden

Ongelezen bericht door Garfield »

Hoi Frank,
De wereld is echt klein. Van een K naar een RT, het kan verkeren. Ik heb zeker goede banden met Klub Zuid en ik heb geen enkele intentie om dat te veranderen. En ik hoop hier bij het RT Forum dezelfde positieve ervaringen op te kunnen doen.
We gaan elkaar zeker tegenkomen!

Groeten,
Frans
Groeten, Frans
Als je het weet, is het niet moeilijk.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Frans,

Welkom op dit forum. Het zal je zeker bevallen hier. De "harde kern" zal je, indien gewenst, met raad en daad bijstaan. Er is veel "know how" wat betreft het zelf sleutelen.

Veel plezier en we zien je fiets graag even verschijnen op SHOWEN DIE R850RT. . . .

grtz
Jos
Garfield schreef:Hoi Frank,
De wereld is echt klein. Van een K naar een RT, het kan verkeren. Ik heb zeker goede banden met Klub Zuid en ik heb geen enkele intentie om dat te veranderen. En ik hoop hier bij het RT Forum dezelfde positieve ervaringen op te kunnen doen.
We gaan elkaar zeker tegenkomen!

Groeten,
Frans
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”