Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Peter1

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Peter1 »

Hallo Allemaal,
Zo'n 45 jaar geleden reed ik trots rond op een BMW R50. Slechts 1 jaar gedaan. Nu ben ik met pensioen en zoals zo vaak: het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik heb dus een BMW R 1150 RT aangeschaft, bj 2002, slechts 60.000 km op de teller. Mijn bedoeling is om gedurende het zomer seizoen heerlijke rustige tourtochtjes te gaan maken. Maar eerst natuurlijk een opfriscursus bij een erkende rijschool om weer te wennen aan het gevoel. Ik denk aan 1 of 2 lessen op een motor van de rijschool gevolgd door een stuk of 5 lessen op mijn eigen motor. Lijkt me wel zo veilig. Ook moet ik nog motorkleding aanschaffen. Dus als jullie vanaf half april 2013 rond Waddinxveen, waar ik woon, een ouder iemand op zo'n prachtige zilver grijze
R 1150 RT zien rijden zou het best kunnen zijn dat ik het ben.
Groet,
Peter
Wolfs RT
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GSA-LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: 't Gooi

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Wolfs RT »

Welkom op het forum.

Leuk dat je na al die jaren weer gaat motor rijden. Vind het ook bijzonder verstandig van je om eerst een paar proeflessen te nemen. Heel slim en het bevordert het rijgenot alleen maar. Misschien ook leuk om, nadat je je enigzins vertrouwd met de motor voelt én met het motorrijden, een VRO-cursus te gaan doen. Dit staat zoals bij zovelen denk ik op het "to do" lijstje (bij mij dus ook!)

Waddinxveen ken ik goed. Jaren gewoond vanaf m'n 12de tot m'n 24ste ongeveer. Grappig.

Zodra je je motor hebt kan je deze showen in dit topic maar leuker nog in het "Showen die R1150RT"

Veel plezier en veel veilige km's toegewenst.
Now:
BMW R1200GSA-LC '15

Before:
BMW R1200RT '10 (DOHC)
BMW R1200RT '05
Honda XL1000V (Varadero) '99
Honda VT700 (Shadow) '86
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Peter
Aha....juiste type...juiste kleur...overduidelijk een kenner! ;)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”