Nieuwe motorvriend in de roedel!
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Nieuwe motorvriend in de roedel!
Na al 15 jaar motorrijden, waar ik ben begonnen met GS500 via GPZ500, GSX600F en VFR800VTEC (met nog CB750K7 als oldtimer in de schuur) is mijn interesse van Azie naar Duitsland verschoven...Ik wil meer een toermotor, rechtop zitten en een "rustige" motor ipv een zenuwachtige VTEC motor die alsmaar zijn kleppen open wil gooien.
Via mijn vader (BMW R1100RS en R50) ben ik al een beetje bevooroordeeld, maar dat is allemaal niet erg. Mijn interesse gaat uit naar een BMW 1200RT. Al 2 dealers bezocht en afgelopen weekend al goede stappen gezet richting een R1200RT. Het wachten is op dooi en regen, zodat die sneeuw en pekel van de weg is. Dan proefrijden en besluit nemen.
Zal eens goed rondspeuren op het forum, nu kan ik met login eindelijk meer zien. Updates zullen wel volgende de komende tijd denk ik...En vragen zeker!
Via mijn vader (BMW R1100RS en R50) ben ik al een beetje bevooroordeeld, maar dat is allemaal niet erg. Mijn interesse gaat uit naar een BMW 1200RT. Al 2 dealers bezocht en afgelopen weekend al goede stappen gezet richting een R1200RT. Het wachten is op dooi en regen, zodat die sneeuw en pekel van de weg is. Dan proefrijden en besluit nemen.
Zal eens goed rondspeuren op het forum, nu kan ik met login eindelijk meer zien. Updates zullen wel volgende de komende tijd denk ik...En vragen zeker!
Re: Nieuwe motorvriend in de roedel!
Nou zie ik dat alleen over motoren heb gepraat. Maar even kort prive nog dan...
Oorspronkelijk uit het midden van Nederland, maar woon nu in Venlo, werk in Bonn. Ben getrouwd en sinds 5 maanden vader van een zoon.
Overige hobbies zijn hardlopen en golfen, hoewel het laatste er vaak bij in schiet bij mooi weer. Want dan wint de motor het van de golfballen
Nou, iedereen weer op de hoogte!
Oorspronkelijk uit het midden van Nederland, maar woon nu in Venlo, werk in Bonn. Ben getrouwd en sinds 5 maanden vader van een zoon.
Overige hobbies zijn hardlopen en golfen, hoewel het laatste er vaak bij in schiet bij mooi weer. Want dan wint de motor het van de golfballen

Nou, iedereen weer op de hoogte!
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Welkom! Golfen ga ik ook doen als ik geen motor meer kan rijden ...... 

Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hoi Peter,
Welkom op het forum en ik hoop dat je een mooie
gaat uitzoeken en wens je alvast veel plezierige en veilige kilometers toe
!
Eilert
Welkom op het forum en ik hoop dat je een mooie

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!