De bende van Wim

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Dave

De bende van Wim

Ongelezen bericht door Dave »

De bende van Wim was een serie op de Vlaamse televisie over drie mannen die een motoravontuur beleven en gaandeweg vrienden worden. Nu zoek ik die DVD's al een hele tijd en heb me uiteindelijk eens gericht tot de productiemaatschappij of er nog DVD's te 'bekomen' zijn.

Dit was hun antwoord:
daar wordt op dit eigenste moment hard aan gewerkt, nog eventjes op de tanden bijten en de beide seizoenen zijn opnieuw verkrijgbaar ...
alvast hartelijk bedankt voor het enthousiasme
In mijn boekje is dat goed nieuws!

Ik ga voor de goede orde even kijken of ze ook in Nederland beschikbaar komen (de vorige release was alleen verkrijgbaar bij de FNAC, een soort van Belgische Van Leest).

Ik houd jullie op de hoogte via dit draadje...

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Re: De bende van Wim

Ongelezen bericht door dhr »

ben daar een keer per ongeluk (op TV dan) voorbij gekomen. En da's al bijzonder want ik kijk niet veel. 8)_

was inderdaad een zeer onderhoudend programma en leuk om naar te kijken. :D

ik hou het draadje in de gaten

hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
moh_fan
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: N-Br

Re: De bende van Wim

Ongelezen bericht door moh_fan »

Beide series zijn afgelopen winter herhaald op de B tv.
Vooral serie 1 vond ik erg mooi...
Niet alleen is de reis die de heren maakten geweldig, de manier waarop zij over hun gezamelijke passie praten, het gevoel dat ze hebben... dat klopt gewoon!
Serie 2 vond ik persoonlijk wat minder. Deze reis leek wat meer 'geregistreerd' te zijn.
Mocht de serie in de winkel liggen, dan zal ook ik de serie aanschaffen!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1150RT - R1200RT '07 / '08 / '11 / '15
--- Lid BMW MC Vlaanderen ---

Gesloten

Terug naar “RT Café”