Kijk net de lijst door en zie dat ik me nog niet had voorgesteld hier. Dus die schade zullen we eens gauw inhalen!
Mijn naam is Dave, nu 38 en trotse vader van twee dochters (3 en 5 jaar). Mijn lieve vrouw is Gertje en die gaat af en toe (te weinig, maar toch) mee achterop. Ik werk in de logistieke dienstverlening (iets met IT) en reis derhalve in een koekblik van de baas het halve land door (hoewel dat de laatste tijd wel meevalt, mijn werk concentreert zich de laatste tijd op één specifieke klant).
Mijn motorgeschiedenis begint met een Honda CB350-Four, die nu in de achtertuin staat te wachten op een troetelbeurt. Een echt meerjarenplan (jonge vrouw, kinderen, eigen -ouder- huis: het zal menigeen bekend voorkomen). Na 15Mm in het eerste jaar toch op zoek gegaan naar wat stevigers, en dat gevonden in een Yamaha XS750. Van die driecilinder heb ik drie motorblokken en twee rijwielen versleten. Daarmee reed ik alles, woon-werk, plezier, hobby, vakantie... Alles bij elkaar zo'n 20~25Mm per jaar. Dat viel niet mee, dus op zoek naar iets met een kuip: een K100RT. Prachtfiets! Maar ik kreeg toen ook een baan met een (p)leasebak, dus het kilometrage kelderde dramatisch. Wel veel plezier van gehad en goed van de hand kunnen doen.
Twijfelde op dat moment tussen een RS en RT, maar de laatste had en heeft voor mij een betere zithouding. Was alleen te laat voor de Tundra-gruene uitvoering. Maar werd teruggebeld door de dealer (waarvoor dank) voor mijn Amarena-rode gevaarte...
Ik heb al het een en ander verspijkerd aan de fiets (zie Pimpen die RT), en ga nog wat dingetjes doen. Het blijft tenslotte een hobby, nietwaar? Wel heb ik me voorgenomen mijn kilometrage te gaan opvijzelen, het blijft altijd te laag, maar nu rijd ik echt veel te weinig. Vandaar dat ik wat meer ga deelnemen aan georganiseerde routes (of ze help organiseren).
Op dit forum probeer ik niet enkel gelijkgestemden te vinden (want dat lukt al aardig) maar ook wat kennis op te pikken en te delen. Met name rondom navigatie probeer ik me te bemoeien