Het

Dit doen we o.a. door oude onderwerpen te sluiten cq te verwijderen maar ook door inactieve leden uit te schrijven. Inactieve leden zijn gebruikers die zich na 1 januari 2012 niet meer hebben laten zien als aangemeld forumlid.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Moderator: RT_Patrick
JoJothefirst schreef:Jos, goeie actie![]()
Stomtoevallig zat ik een week geleden het ledenbestand te bekijken (doe ik eigenlijk nooit) en ontdekte dat je de leden ook kunt selecteren op 'laatst actief'. Toen ik dat deed, kwam ik op behoorlijk meer dan 353 uit. Dus ik was een beetje verbaasd met jouw aantal, niet om je te controleren maar meer omdat ik begon te twijfelen of ik het wel goed had gezien.Dus ik kijk daarnet nog een keer... en dan zie ik dat er een heleboel mensen nog nooit actief geweest zijn op dit forum. Dus wel geregistreerd, maar daarna nooit meer aangemeld geweest. 0 Berichten geplaatst. En daar zitten ook mensen tussen die al van 2010 en 2011 zijn. Dat zijn toch eigenlijk ook potentiële opgeschoonden? 't Is gewoon een vraag hoor, geen kritiek
maar 2 weten soms meer dan 1
met vriendelijke motorgroet
JoJo
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!