Ik rijd al een jaar of vijf op een r80rt uit 1987 rond. Met mijn motorclub maken we wat langere tochten, soms meerdaagsen naar het buitenland. Ook vorig jaar een week rondgereden in het Schwarzwald, samen met mijn vrouw; zij op een Honda Shadow uit '86.
Voor die meerdaagse ritten vonden we onze oude beestjes net iets tekort komen _002 . Na lang zoeken hebben we vlak voor kerst een R1100R (mijn vrouw) en een R1100RT gekocht (ik). Inmiddels hebben we er zo'n 1200 km's mee gereden.

Wij zijn er heel tevreden over. Vooral de wegligging is in 10 jaar flink verbeterd. Overigens merk je dat vooral op de snelweg, boven de 120.
Wij kijken uit naar het nieuwe seizoen (Alpenritje??) en wensen iedereen veel mooie en veilige kilometers toe.
Als iemand nog interesse heeft in een technisch goede R80RT in redelijke uitelerlijke staat met 86000 km. kan -ie een PB tje sturen.
Groeten,
Ruud
Oh ja, motorhistorie: Zündapp 250, Jawa 350, R 75/5 (val), Yamaha XT 500, Guzzi V7, tijdje niets, heropstapper op Suzuki 450 Ltd, Honda CX 500, R80RT en R1100RT