Even voorstellen, Alex Kingma BMW R1100RT

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

A. Kingma

Even voorstellen, Alex Kingma BMW R1100RT

Ongelezen bericht door A. Kingma »

Hallo allemaal,

Ben pas lid geworden en zal me dan ook maar even voorstellen.
Wil in de eerste plaats even kwijt dat het BMW R.... RT FORUM er goed en verzorgd uitziet.
Ik ben Alex Kingma en woon in een fries dorpje onder de rook van Leeuwarden ben 53 jaar en getrouwd we hebben twee meiden die al lang uitgevlogen zijn.
Op mijn achtiende ben ik met motorrijden begonnen op een kawasaki 350cc met een oefenvergunning die je bij het politieburo moest ophalen.
Mijn rijbewijs gehaald en de kawasaki 350 ingeruild voor een Kawasaki 500 driecilinder waar meer pit in zat want in die tijd kon je lekker scheuren want snelheidscontroles waren er weinig (supertijd)
Toen ik mij vrouw leerde kennen die ook motorgek was hebben we de Kawasaki ingeruild voor een nieuwe Honda CB 750 en na twee jaar een Honda CB750 F2.
Mijn liefde voor een BMW boxer begon steeds meer te kriebelen en heb de Honda ingeruild voor een BMW R90s.
Na een jaar weer ingeruild op een BMWR100RS (goudkleur)
Mijn BMW heb ik later verkocht i.v.m trouwen, kinderen.
Na vele jaren niet te hebben gereden en steeds spijt had van de verkoop mijn laatste R100RS zijn we inmiddels nu alweer 12 jaar in het bezit van natuurlijk, een BMW.
Eerst een R80RT later een K100RS die we vele jaren hebben gehad.
Vier jaar geleden hebben we de K100RS ingeruild voor een R1100RT van 1999 en heeft op dit moment 37000 echte kilometers op de teller, kleur blauw grijs (moet nog even uitvogelen hoe een foto te plaatsen maar die komt nog wel)
Ik heb de laatste vier jaar weinig kunnen motorrijden wegens gezondheidsklachten maar op dit moment gaat het weer de goede kant op en heb inmiddels alweer vele kilometers gereden.
Verder wil ik alle leden van het BMW RT FORUM een fijn en gezond motorjaar toewensen.

Groetjes, Alex.
Laatst gewijzigd door A. Kingma op 23 apr 2009, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Re: Even voorstellen, Alex Kingma BMW R1100RT

Ongelezen bericht door dhr »

Welkom Alex,

weer een doorgewinterde (BMW) motorrijder erbij, één met veel ervaring!

dat foto'tjes plaatsen is niet zo moeilijk en hebben we een praktische handleiding voor viewtopic.php?f=12&t=49

Veel plezier hier en ook motorrijden is therapeutisch :D Dus dat kilometrage van je 1100RT kan vast omhoog :;

hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
HansD
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Hallo Alex,
Welkom op dit forum en veel plezier hier.
Wat een tijd was dat met die jankende en rokende tweetakts! Ik was niet zo'n scheurijzer, heb later nog wel even Yamaha RD350 gereden.
Van milieuvervuiling had toen nog niemand gehoord. En ik herinner me nog een artikel over een waanzinnig opgevoerde Z1 met meer dan 100 pk.
Strekking was toen dat niemand zich voor kon stellen wat je ooit met meer dan 100 pk zou moeten (kom daar nu nog eens om).
Hans
Kees BMW

Ongelezen bericht door Kees BMW »

Hallo,

Welkom op het RT Forum en veel veilige KM op je mooie R1100Rt mooie kleur,groetjes uit Harlingen misschien zien we elkaar in Harlingen wel weer een eens?

Succes,
Kees BMW
Ralph Romein
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Welkom Alex,

Heb zelf ook 6 jr R1100RT uit (1999) gehad. Fijne motorfiets 8)_

Groeten ,Ralph
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”