Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

jabumanmac

Voorstellen

Ongelezen bericht door jabumanmac »

Hier Jacques uit Den Haag. Ik rijd al een paar jaar op een -1200-. Ik dacht goed voornemen in 2013: lid worden van het RT-forum.
Ik kom veel nuttige discussies tegen zoals die over de bandenkeuze en over het (doen) sleutelen aan je motor. Op aanraden van een beemerboxerrijder niet meer naar de BMW Motorrad dealer geweest voor onderhoud maar naar MSA (Kenny). Mijn motor heeft nog nooit zo mooi gelopen. Hij liep al niet slecht (althans ik wist niet beter en ik geloof ook niet zo in dat soort "praatjes"), maar nu echt als het spreekwoordelijke zonnetje!!
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Jacques,

Van harte welkom op het RT-forum en gelijk maar Goldmember geworden. Erg aardig van je want we steunen een prima doel. Tijdens het treffen2013 gaan we de cheque overhandigen aan een ambassadeur van de CliniClows.
Lees hier alles over het treffen2013 viewtopic.php?f=96&t=6264
Ik hoop veel van je te horen op het forum.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hoi Jacques,

Welkom op het forum en veel plezier met je -1200- ! Je bent bij Kenny inderdaad op het goede adres. Ook ik ben een :D klant van hem!

Groet, Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
BMW
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door BMW »

Welkom Jacques , en ja zoals voorgangers al zeggen Kenny is ook de enige die aan mijn RT mag sleutelen een goede keuze dus. _004

[groet] F / BMW
Honda CB500 - Suzuki GT750 - Honda 750KZ - Honda Magna - BMW R1100RT - BMW R1150RT - Honda blackbird 1100 XXX -
Almere RT1150

Ongelezen bericht door Almere RT1150 »

Welkom op het forum. Ben ook kort lid.

Gr.
Gerard

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”