Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

zadkine
Type: R1100RT
Bijz: Antraciet
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Twente

Voorstellen

Ongelezen bericht door zadkine »

Ik heb deze herfst mijn A rijbewijs gehaald en ben daarna op zoek gegaan naar een tourmotor geschikt voor woonwerk rijden.
Bij het zoeken heb ik ook van de diverse motor fora gebruik gemaakt om sterke en zwakke kanten van de diverse merken en modellen na te gaan, waaronder dit forum.

Inmiddels ben ik eigenaar van een zwarte (antraciet) bmw R1100RT van bouwjaar 2000, dus ook de reden om me juist hier aan te melden.

Zadkine
Garfield
Type: R1150RT
Bijz: Zilver, HVV, alarm, topkoffer
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: leusden

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Garfield »

Hallo Zadkine,
Welkom op dit forum. En je zal snel ondervinden dat zo;n RT heel geschikt is voor woonwerk. En niet alleen daarvoor ;) Moet je veel kilometers heen en weer? Hoe dan ook, veel plezier met je aanwinst.
Groeten,
Frans
Groeten, Frans
Als je het weet, is het niet moeilijk.
zadkine

Ik woon ca 60 km van mijn vaste werkplek.
Regelmatig mag ik het hele land door...van Oost naar West, ca 180 km enkele reis dus.
Tot nu toe reed ik met een auto ca 37000 km per jaar zakelijke km....komend jaar een (flink) deel van de km per motor om ervaring op te doen en het jaar daarna mag die auto de deur uit....ook omdat vanaf 2014 wegenbelasting betaald moet gaan worden.
JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Hee Zadkine, welkom hier. Klinkt goed, zoveel kilometertjes woon-werk. Daarvoor heb je een juiste motor gekocht.
zadkine schreef:van Oost naar West, ca 180 km enkele reis dus.
Laat mij raden..... ga je dan naar Rotterdam, naar een bepaald standbeeld van een naamgenoot van je ;) ?

[groet]

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
zadkine

De verwoeste stad, gemaakt door de echte Zadkine, heb ik als "nick" naamgever gebruikt, ook elders op internet.
Het gemeente archief bevat ook een serie foto's van mei 1940 welke oorspronkelijk uit de foto albums van mijn vader komen. Ik ben dan ook geboren in Rotterdam en heb ook vanwege de verhalen van mijn vader en betreffende foto albums herinneringen aan dat beeld. Uiteraard kom ik ook wel in Rotterdam terug.
Zakelijk kom ik op meer plekken door de gehele randstad.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”