Met nog een paar nachtjes slapen voor het zondag is, hier ben ik dan

Kees de Heer, bijna 50 en vader van 4, 2 al uitgevlogen en nog 2 te gaan.
Oorspronkelijk kom ik uit de logistiek, met Bedrijfskunde als achtergrond verdien ik nu mijn brood als hoofd Automatisering bij de Wereldomroep in Hilversum.
Naast motorrijden, lang uitstellen verhoogd het genot, ben ik gek op Italië, Bourgondische leven (ook in de keuken) en zeilen.
Ik rijd pas motor sinds zomer 2008 maar dan wel gelijk 34.000 km per jaar, m.n. woon-werk.
Motorrijden is al wel een droom al van voor mijn 18de (heel lang leek Moto Guzzi de ideale fiets met in ieder geval een geweldige sound) maar verkering en samenwonen met een lief meisje was een te grote hindernis. Ze werkte in die dagen op de Eerste Hulp dus tja, ik mocht veel... maar niet op de motor

Ondertussen, na 30 jaar (en ja ze is nog steeds mijn vrouw), droomde ik nog steeds en werd het verkeer alleen maar meer dramatisch (enkele reis tussen de 2 en 3 uur). Dus vooruit dan maar, ga jij je rijbewijs maar halen.
De rest is geschiedenis.
Ik rijd dus sinds de zomer op een 1100RT, ik ben daar verschrikkelijk blij mee (winst per week 10 uur), zelfs zo blij dat ik na een keer onvrijwllig te zijn afgestapt, binnen 3 weken er weer één had. Ik ben dus al aan mijn tweede bezig. Ik heb een sterke voorkeur voor de 1100RT omdat ik niet van het integraal remmen houd.
Op het forum ben ik behoorlijk actief. Dit is een uitstekende plek voor gelijkgestemden, een goede sfeer, nuttige informatie en ook nog de nodige jolijt.
Een paar mensen ken ik al face to face en zondag worden dat er weer een heel aantal meer. Ik heb er veel zin in

hartelijke groet
Kees