Eindelijk even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Arjen
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Eindelijk even voorstellen

Ongelezen bericht door Arjen »

Hallo, mijn naam is Arjen, 37 jaar en ik woon in de buurt van Utrecht. Sinds juni 2011 ben ik de trotse bezitter van een rode -1150- uit 2002. Destijds stond er iets meer dan 33000km op de teller, inmiddels bijna 43000. Vóór de RT heb ik 9 jaar rondgereden op een K100 uit 1984.

Ik ben al een poosje lid van het forum, maar nog niet echt actief geweest. Wel al een boel dingetjes opgestoken, waaronder een uitstekende plek om de rode dame in prima conditie te houden (hoi Kenny!)

Ook is er al het een en ander gepimpt: heldere knipperlichten, mooie houder voor de Zūmo 220, Oddyssey accu. Na de winter (deze week op stal) komen daar vast nog wat dingetjes bij :D

Ik gebruik de motor voornamelijk om in mooie omgevingen lucht stuk te rijden, niet voor woon-werkverkeer. En ik ben dus ook zeker van plan om komende april deel te nemen aan het treffen2013 .

Groeten,
Arjen
BMW
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Re: Eindelijk even voorstellen

Ongelezen bericht door BMW »

Welkom , en met je -1150- met maar 43.000 km op de klok kun je nog jaren rijden.
En wat Kenny betreft , hij is de enige die aan mijn -1100- mag sleutelen.
Big RT Smile F
Honda CB500 - Suzuki GT750 - Honda 750KZ - Honda Magna - BMW R1100RT - BMW R1150RT - Honda blackbird 1100 XXX -

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”