voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

ivanhoe

voorstellen

Ongelezen bericht door ivanhoe »

Hallo rt collega's !

Na een jaartje rt te rijden wordt het toch wel tijd om me even voor te stellen (wel zo beleefd...)
Ik heb sinds ik mijn rijbewijs op mijn 18e heb gehaald, (bijna) altijd Honda gereden met veel plezier (Als laatste cbr1000f)
Ik heb zoals ik net al zei, sinds een jaar dus een R1150RT uit 2001, en ik moet zeggen, na wat gewenning bevalt het me goed.....
totdat ie gestolen werd van de parking bij mijn baas _003 Oia _003 _001
Gelukkig had ik een weekje later een nieuwe, met nog net geen 50.000 op de teller, uit 2003. Verzekering dekt de schade, en ik ga erop vooruit... Ik moet zeggen dat de twin-spark toch een wereld van verschil is (KFR)
Ik wil jullie allemaal alvast bedanken voor alle informatie die ik op dit forum heb kunnen vinden, en hoop voorlopig nog vele jaren en kilometers vooruit te kunnen met deze beemer....
groetjes uit het uiterste zuiden, enne, hou het rubber onder !!!

Ivanhoe.
AGVerheij
Type: R1200RT
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Welkom op dit forum, dat het informatief is had je gemerkt.
Altijd mooi als je door de verzekering er uiteindelijk op vooruit gaat, is mij na een total-loss ook overkomen - hoewel dat iets meer dan een weekje heeft geduurd.

Hou de glimmende kant boven !
Groets, GerbeRT

"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door BertL »

Welkom Ivanhoe !
Een geluk bij een ongeluk dat je op een twinspark kunt rijden..... Veel plezier op en met je motor !
GrTz
BertL

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”