Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Spidi

Voorstellen

Ongelezen bericht door Spidi »

Beste BMW RT Forumleden,

Even kort voorstellen, ga als Chris door het leven, inmiddels 53 jaar oud, al ruim 30 jaar getrouwd, nog twee studerende kinderen met als woonplaats Bergen op Zoom, lid van het BMW forum geworden om kennis en ervaring te delen over onze gezamenlijke hobby, motorrijden.
De naam "Spidi" heeft niets met mijn motorsnelheid te maken, iedere _003 malloot kan snoeihard rechtdoor rijden, maar deze bijnaam heb ik nog te danken met mijn fysieke snelheid tijdens het sporten in mijn jongere jaren.
Destijds als 17 jarige gestart met motorrijden in combinatie met een zogenaamde oefenvergunning, eerst op een Jawa 125cc, Honda 250cc, Suzuki 550 GS, Honda CB 900, daarna BMW een -1150- nu met een -1200- op de weg.
Op een strak sturende en comfortabele wijze vliegen nu de km onder je RT door.............. _004

Aan het motorrijden met vrienden beleef ik meer plezier dan aan het sleutelen, een toertocht met gelijkgestemde heeft dan ook meer mijn interesse dan een gezamenlijke sleutelafspraak, maar om te kunnen blijven rijden is dit soms een noodzakelijk kwaad, zelfs bij een BMW RT.

Complimenten aan dit BMW RT forum, staat veel nuttige informatie op die eenvoudig toegankelijk is, wie weet kan ik hier in de toekomst ook nog een bedragen aanleveren.

Groetjes, Chris
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door BertL »

Chris, van harte welkom op dit forum !
GrTz
BertL
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Chris,

Bedankt voor je compliment over het RT-forum en natuurlijk van harte welkom.
Je motorhistorie komt me erg bekend voor . . . . oefenvergunning . . . . Jawa . . . hahaha wat is dat lang geleden he?

Doe je voordeel met het forum en wellicht lezen we meer van je.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”