Hallo allemaal.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

boubou-family

Hallo allemaal.

Ongelezen bericht door boubou-family »

Hallo allemaal.
Ten eerste mijn excuses voor de vertaling (Google), maar ik ben Frans!
Ik ben 58 jaar oud, onlangs gepensioneerde, getrouwd en grootvader en ik heeft onder andere een BMW R 850 RT 2004 57000 km al snel, dat geluk heb ik bijna elke dag rijden voor mijn plezier. We keren terug mijn vrouw en ik vakantie in de Franse Alpen, Italiaanse en Zwitserse. Ik heb ook mijn plezier zijspan proces.
Hartelijk dank aanvaarden van je.

Afbeelding
RhanRT

Re: Hallo allemaal.

Ongelezen bericht door RhanRT »

Welkom op ons forum, hopenlijk verkrijg je hier de informatie die je zoekt of ga je de aansluiting vinden met rijders van dit forum.
Zowel in techniek, reizen met de motor in Nederland en of ritten in jouw woonomgeving richting de Alpen?
Ik ben benieuwd naar jouw bijdrage, en mocht de vertaling via Google niet helemaal lukken dan mag je mij ook in de Franse taal berichtten. ;)

[groet]

RhanRT/RhanGS
bmwalter
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
Land: nl
Woonplaats of omgeving: nijmegen

Ongelezen bericht door bmwalter »

RT-treffen 2014 environ l'Ile de France?
Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
Sander M

Ongelezen bericht door Sander M »

Bienvenue et.. eh ... ou est ma dictionnaire...

Salut, Sander
RhanRT

Helas, et peut etre meme un peu dommage, mais en 2014 le ??RT?? annuel, aura lieu aux Pays-Bas.

c'est logique car le BMWRT forum est un club Neerlandais. La conduite en moto, en france, est superbe et nous donne beaucoup de plaisir.s Comme dans les Vosges et les Alpes. Mais pour organiser des circuits pour plus que 200 motards, sera au dessus de nos competences et nous pouvons dire avec certitude que beaucoup de membres de ce forum, ne nous suivront pas.
pour beaucoup d'entre nous ce sera trop loin et trop couteux

Vous etes libre de organiser des circuits en france pour nous, et peut etre plusieurs membres de ce forum, trouveront beaucoup de plaisir a conduire un de vos circuits. On vous invite meme de le faire.

Si vous souhaiter de faire parti du circuit, planifier le 21 avril 2013, vous etes le bienvenu.

Cordialement

RhanRT
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Splendid speech ! _004
GrTz
BertL
RhanRT

I know Big RT Smile

Han
Bart51
Bijz: BMW R850R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Groene Hart

Ongelezen bericht door Bart51 »

Kan de forumrit nu ook een beetje internationaal worden? Er zijn nu forumleden uit Nederland, België, Frankrijk en Duitsland (ik hoop niet dat ik nu een land ben vergeten) dus is het vrij logisch dat ons jaarlijks forumritje ook deze strreken bezoekt gelijk de streken in Nederland, die nu bezocht worden tijdens deze tour. (dit item kan evt. worden vervolgd op een ander forumonderwerp).
Groet Bart
Yamaha Maxim 1986 1996-1999
BMW R1100RS 1994 1999-2001
Honda Transalp 1998 2001-2003
Kawasaki ZR7S 2003 2003-2006
BMW R1100R 1997 2006-2010
BMW R1100RT 1999 2010-2014
BMW F650GS 2001 2014- 2017
BMW R850R 1999 met een Garmin Zumo 350 LM 1997-2020
RhanRT

De macht van het getal regeert, dus ik denk dat wij in Nederland ook heel goed in staat zijn om een internationale forumrit te organiseren. Eigenlijk doen wij dat toch al de afgelopen jaren?? Maar als je bedoelt of wij een forum-route buiten Nederland gaan organiseren dan is het antwoord daarop:

NEE NON NEIN

[groet]

RhanRT
Jenny54

Ongelezen bericht door Jenny54 »

a la maison de Han Otten Big RT Smile
Sander M schreef:Bienvenue et.. eh ... ou est ma dictionnaire...

Salut, Sander
HansH

Ongelezen bericht door HansH »

RBaRT schreef:Kan de forumrit nu ook een beetje internationaal worden? Er zijn nu forumleden uit Nederland, België, Frankrijk en Duitsland (ik hoop niet dat ik nu een land ben vergeten) dus is het vrij logisch dat ons jaarlijks forumritje ook deze strreken bezoekt gelijk de streken in Nederland, die nu bezocht worden tijdens deze tour. (dit item kan evt. worden vervolgd op een ander forumonderwerp).
Groet Bart

Friesland Big RT Smile

Gr Hans
RhanRT

jenny54 schreef:a la maison de Han Otten Big RT Smile
Sander M schreef:Bienvenue et.. eh ... ou est ma dictionnaire...

Salut, Sander

grinnik, ja Sander met een woordenboek kun je ook een eind komen maar, de zinsopbouw en grammatica is in het Frans duidelijk anders dan in het Nederlands.
Maar het is goed om op deze wijze te gaan spelevaren met taal, het kan inzicht geven in een taal en uiteindelijk voeg je de andere wijze van opbouw en grammatica van zinnen op een juistere manier in.
Dus toch: chapeau!!

groet,

Han
Bart51
Bijz: BMW R850R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Groene Hart

Ongelezen bericht door Bart51 »

HansH schreef:
RBaRT schreef:Kan de forumrit nu ook een beetje internationaal worden? Er zijn nu forumleden uit Nederland, België, Frankrijk en Duitsland (ik hoop niet dat ik nu een land ben vergeten) dus is het vrij logisch dat ons jaarlijks forumritje ook deze strreken bezoekt gelijk de streken in Nederland, die nu bezocht worden tijdens deze tour. (dit item kan evt. worden vervolgd op een ander forumonderwerp).
Groet Bart

Friesland Big RT Smile

Gr Hans
He je in Friesland ook al een paspoort nodig? _001 ;)
Yamaha Maxim 1986 1996-1999
BMW R1100RS 1994 1999-2001
Honda Transalp 1998 2001-2003
Kawasaki ZR7S 2003 2003-2006
BMW R1100R 1997 2006-2010
BMW R1100RT 1999 2010-2014
BMW F650GS 2001 2014- 2017
BMW R850R 1999 met een Garmin Zumo 350 LM 1997-2020
HansH

Ongelezen bericht door HansH »

Neeeeee, inmiddels zijn wij ook toe getreden tot de EU _002 . ;)

Gr, Hans

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”