Heropstapper

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

HansH

Heropstapper

Ongelezen bericht door HansH »

;) Hallo allemaal,

Ik ben Hans en kom uit het friese land, in Leeuwarden opgegroeid en sinds een jaar of 4 wonen we in Bitgummole.Ik ben validatieengineer bij een medischinstallatie bedrijf in Amersfoort.
Rij motor sinds 1994 en heb dat voor het grootste deel gedaan met het blauw/witte merk.
Begonnen op een K100rs 8v;K100rs 8v SE;K1200rs:R1100rt;r1150rt;in 2009 m"n eerste nieuwe r1200GS adv aangeschaft, wat een fantastische motor en sinds een week of 6 weer een R1150RT(2004). Wat was er met die GSA mis, nou helemaal niets hoor. We hebben afgelopen jaar een camper aangeschaft en zijn van plan hier mee op vakantie te gaan. Aanhanger er achter, motor er op en de Alpen/ Dolemieten in. We gaan dus veel minder meters maken met de motor en om zo'n dure fiets op de aanhanger te laten reizen is ook zo wat. Ieder jaar doen we een motorvakantie en zoeken we de bergen op. We deden dat samen op één motor en meestal in hotels. Dat hotelleven gedurende een week of 2 zijn we eigenlijk wel beu en hebben nu in de camper een goed alternatief gevonden. Je kan natuurlijk wat meer meenemen zo dat je ook eens wat andes kan doen en een groot voordeel is dat Joke, mijn vrouw, wel langer dan 2 weken weg wil. ;)
Was wel weer even wennen de RT maar sinds ik de PR3 er onder heb, hebben de beemer en ik het weer helemaal leuk samen. Big RT Smile

Groet, Hans :
JDoubleOP
Type: R1100RT
Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
Land: Duitsland
Woonplaats of omgeving: Emlichheim

Re: Heropstapper

Ongelezen bericht door JDoubleOP »

Hallo Hans,

Weer een man met een brok motorervaring. Gefeliciteerd met je aankoop en van harte welkom op het RT-forum
Heel veel plezier met je aanwinst.

[groet] -1100-
Joop

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”