Snippermiddag...

Je eigen RT video, gebruik hiervoor YouTube . . . .

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Snippermiddag...

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Gisteren vanwege het mooie weer....én vanwege de slechte weersvooruitzichten dit weekend...spontaan de middag vrij genomen... :D

[media]aOXyXANTNJ4[/media]
RHarryRT

Snippermiddag...

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Mooie beelden volgens mij zeven heuvelenrug bij Nijmegen,prachtige omgeving voor de motor.

Harry
JDoubleOP
Type: R1100RT
Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
Land: Duitsland
Woonplaats of omgeving: Emlichheim

Re: Snippermiddag...

Ongelezen bericht door JDoubleOP »

Super, k'heb gisteren hetzelfde gedaan. Heerlijk met een oud collega de hele middag in de Grafschaft getourd.
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Mooi filmpje Berry , als je over de brug bij Gennep rechts af gegaan was had je een bakkie kunnen halen ;)
Maar je hebt gelijk richting Groesbeek en de zevenheuvelenweg is veel mooier , ik zag wel heel veel bekende stukjes ik rij dat stuk ook regelmatig . Blijft een mooi stuk al rij je het 100 keer _004
Berrybeer
2023
2023

Harry, helemaal correct _004. Het is zelfs een stukkie van de laatst gereden rit op de RT2012 dag.. :D
Nijmegen/Kranenburg en omgeving blijft toch mijn favoriete toergebied...op Zuid-Limburg na dan...maar dat is weer zo'n end rijden voordat ik er ben...

Ennuh..Peter...bedankt voor het compliment, maar dat bakkie heb jij nog steeds van mij te goed. Ik wist overigens niet dat ik daar zo dicht bij jou in de buurt zat.. _001
JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Superterecht dat je de middag voor deze toer kiest! Er komt nog tijd genoeg om je werk af te krijgen ;)
En wat een geweldige route! _004 Verbeeld ik mij dat of hebben we bij het laatste treffen ook een aantal van deze wegen gereden?
Waar ik ook benieuwd naar ben is de 'zonwering'. Je kunt regelmatig de schittering van de zon zien, en persoonlijk heb ik hier enorm veel last van. In mijn helm zit een zonnevizier, maar dat valt enorm tegen. Vooral de laatste dagen is de zon aan het eind van de middag verblindend, dat een zonnebril en/of -vizier niet genoeg helpt. Heb jij hier geen last van? Op het filmpje zie je soms een auto of een fietser plotseling 'opdoemen' vanuit het tegenlicht van de zon... _001

[groet]

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
Berrybeer
2023
2023

Klopt helemaal JoJo! Dat laatste deel van het filmpje is idd een stukje van de RT route 2012.. :D . Ik ben begonnen in Uden en ben toen via Mill, Haps, Langenboom, Beers, Gennep, Bredeweg, Berg&Dal, Groesbeek, Malden, Overasselt, Zeeland weer terug naar Uden gereden.
Eigenlijk heb ik de route gemaakt om vanaf Overasselt de dijken op te gaan (richting Appeltern ed met een stop bij Moeke Mooren) maar dat vond ik voor de donderdagmiddag net iets te lang worden..

De schittering van de zon lijkt op het filmpje erger dan het was, kwam meer door de positie van mijn cameraatje, die had ik dichter bij mijn scherm moeten plaatsen.. :oops: . Zelf draag als de zon schijnt mijn Polaroid zonnebril en dat werkt echt geweldig.. _004 . De zonnevizieren in de helmen die ik ken, zijn meestal niet meer dan een dun stukje gekleurd plastic en dat werkt bij mij niet.. 8)_
JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Gôh, Zeeland, daar heeft mijn zus nog jaren gewoond.... heb daar zelfs eens een vakantie doorgebracht op een camping. Idd zeer mooie omgeving.
Even off-topic, maar sinds ik een multifocale bril heb en daarbij een polaroid zonnebril op sterkte, draag ik die zonnebril bijna nooit. Je moet bij de zonnebril namelijk kiezen tussen óf sterkte op leesniveau óf sterkte op verzienniveau. Als motorrijder kies ik natuurlijk voor het laatste. Daardoor kan ik de meters op het dashboard niet goed zien en wordt navigatie totaal onleesbaar (en in de auto de radio ook nog). Daarom dus het vizier, maar dat valt dus ook tegen. Nou, dat was mijn ellende, terug naar je filmpje.... zondag wordt ook nog weer een droge dag hé! Misschien toch nog weer een tochtje?
[groet]

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

Berrybeer schreef:Gisteren vanwege het mooie weer....én vanwege de slechte weersvooruitzichten dit weekend...spontaan de middag vrij genomen... :D
Leuk Berry, kun je de route uploaden zodat we eens kunnen kijken waar die mooie weggetjes liggen?
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Berrybeer
2023
2023

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten

Terug naar “Stuur je RT filmpje in”