Alarm verwijderen en toen de hele motor maar gespoten

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Ed Spijker
Type: R1100RT

Alarm verwijderen en toen de hele motor maar gespoten

Ongelezen bericht door Ed Spijker »

Ik had van de week weer eens pech , ik heb donderdag de motor gewassen en toen deed het alarm er niet meer met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen nieuwe batterijen in de zender gedaan ook geen succes de fohn erop ook geen succes Het alarm was er een van spyball en had me al eens eerder in de steek gelaten (kon hem nog wel starten met de noodprocedure) besloot dan maar om het alarm maar te laten verwijderen door een bedrijf ,om de kosten een beetje in bedwang te houden zal ik de kuipdelen zelf verwijderen en daar ging het mis hoe zo iets eenvoudige klus zo vantaal kan aflopen misschien was ik moe van de zware week ik weet het niet maar kort samen gevat dit is er gebeurd een van de bouten van de kuip aan de boven kant zat vast ik met me stomme kop zal het kopje er wel even af boren het kopje werd platter en de boor gleed van het boutje af zo over de kuip resultaat twee kuipdelen naar de ......... Nou ben ik dan niet zo handig met sleutelen maar van een motorfiets spuiten red ik me wel heb vandaag de hele motor maar gespoten was vanochtend al om 5uur op de zaak hieronder een foto verslag groet Ed
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Een dag geen motor gereden is een dag niet geleefd

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

WoutG

Re: Alarm verwijderen en toen de hele motor maar gespoten

Ongelezen bericht door WoutG »

Da's een mooi bakkie werk geweest, had je de stickers liggen of heb je dat gedeelte vrijgelaten

Top ziet er gaaf uit.
Mooie kleur ook. Amarene rood?

:oops:
clemturbo
Type: Ik heb een ander type BMW
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enschede

Ongelezen bericht door clemturbo »

Kijk dat scheelt dan weer, als je het spuitwerk zelf kunt doen.

Mooi stukje werk!

Groet Clemens
Boswachter
PaulRS

Ongelezen bericht door PaulRS »

Hoi.
Ed Spijker schreef: Nou ben ik dan niet zo handig met sleutelen maar van een motorfiets spuiten red ik me wel heb vandaag de hele motor maar gespoten
En zo heeft ieder zijn vak. :D

Ik kan aardig sleutelen, maar van spuiten bak ik niet zo veel.

Groeten, Paul.
Geht net, gibbet net.
Ed Spijker
Type: R1100RT

Ongelezen bericht door Ed Spijker »

De stickers had ik niet liggen had de bmw dealer gebeld koste 80 euro voor twee stuks heb de panelen toen maar geschuurd de stickers gematteerd met schots bride en afgeplakt voor de kleur met de blanke lak zetten plakband verwijderd DE kleur is inderdaad Amarene rood Groet Ed
WoutG schreef:Da's een mooi bakkie werk geweest, had je de stickers liggen of heb je dat gedeelte vrijgelaten

Top ziet er gaaf uit.
Mooie kleur ook. Amarene rood?

:oops:
Een dag geen motor gereden is een dag niet geleefd
dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

Nou, je wel redden met spuiten klinkt wel erg bescheiden. 8)_
Ik heb dat een paar keer van nabij meegemaakt en zelf ook wel eens wat geprobeerd. :$
Maar dit is vakwerk. Ziet er heel strak uit. :O
Inderdaad ieder zijn vak en dit is duidelijk de jouwe, nogmaals complimenten :!: :D
Ed Spijker schreef: ......... Nou ben ik dan niet zo handig met sleutelen maar van een motorfiets spuiten red ik me wel
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)

RuudRT

Ongelezen bericht door RuudRT »

Hoi,

Netjes Ed

Maar degene die ooit jouw motor koopt en stickers wil vervangen heeft dus een serieus probleem. :;

Groeten Ruud
motorpappa

Ongelezen bericht door motorpappa »

Zo zo Ed, netjes hoor. Da's proffesioneel spuiten.
Misschien kun jij me helpen.
Ik heb een lakbeschadiging door remvloeistof. Wel al verf in goede kleur gekocht. En bijbehorende blanke lak. Het is zo'n 375 ml. Is dat een hoeveelheid waarmee je de hele motor over kunt spuiten? Kan je ook alleen de beschadiging doen, zonder het hele zijpaneel over te spuiten? dan hou ik vast genoeg over voor de kofferdeksels ?
Wat voor een voorbereidingen moet je doen aan de te spuiten delen?
En, als ik de voorbereidingen zelf zou doen, kun je me dan eventueel helpen met het spuitwerk?
Een hoop vragen ineens he ! dat krijg je als je loopt te pronken met dat mooie spuitwerk.
Ik hoor wel waar je antwoord op kunt geven,
groeten Micha
dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

Hoor ik hier een workshop spuiten aankomen :?: :; :lol:
motorpappa schreef:Zo zo Ed, netjes hoor. Da's proffesioneel spuiten.
...
Een hoop vragen ineens he ! dat krijg je als je loopt te pronken met dat mooie spuitwerk.
Ik hoor wel waar je antwoord op kunt geven,
groeten Micha
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”