jetze63 nieuw op dit forum
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- dasja
- Type: R1200RT
- Bijz: zwarte velgen en zwarte schetsplaten
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: almere
jetze63 nieuw op dit forum
Ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben jetze boonstra bouwjaar 1963 getrouwd met jenny en heb twee zoons. Ik woon in almere ben bakker van beroep in zaandam en rijd dan ook met onze R1100rt woon werk verkeer. de RT hebben wij gekocht in mei 2008 en hebben er inmiddels 15000 km bij gezet. Ik heb eigenlijk alleen maar honda gereden maar wilde graag een overstap maken naar BMW en heb toen een k100 aangeschaft maar dat was van korte duur.(6wkn) k100 ingeruild voor een RT en wil nu niet meer anders. zo dit was even een kort voorstellen van mij kant groet Jetze
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Re: jetze63 nieuw op dit forum
Hoi Jetze,
welkom hier op ons levendige liefhebbersforum.
We hebben te maken met een echte woon-werk rijder nietwaar?
Ook een winterse doorrijder?
We zijn natuurlijk reuze benieuwd naar je ervaringen en natuurlijk kun je even je motor showen.
Veel plezier hier!
welkom hier op ons levendige liefhebbersforum.
We hebben te maken met een echte woon-werk rijder nietwaar?
Ook een winterse doorrijder?
We zijn natuurlijk reuze benieuwd naar je ervaringen en natuurlijk kun je even je motor showen.
Veel plezier hier!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

- dhr
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Alpine Weiss
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- Contacteer:
Re: jetze63 nieuw op dit forum
Welkom Jetze
Kees
hgrdasja schreef:Ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben jetze boonstra bouwjaar 1963 getrouwd met jenny en heb twee zoons.
dat is dan de A1 - A10 - A8 vv? Wat voor kleur RT en op welke tijd?Ik woon in almere ben bakker van beroep in zaandam en rijd dan ook met onze R1100rt woon werk verkeer. de RT hebben wij gekocht in mei 2008 en hebben er inmiddels 15000 km bij gezet.
Laat hem maar gauw zien in showen die RTIk heb eigenlijk alleen maar honda gereden maar wilde graag een overstap maken naar BMW en heb toen een k100 aangeschaft maar dat was van korte duur.(6wkn) k100 ingeruild voor een RT en wil nu niet meer anders. zo dit was even een kort voorstellen van mij kant groet Jetze
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)