jetze63 nieuw op dit forum

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

dasja
Type: R1200RT
Bijz: zwarte velgen en zwarte schetsplaten
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: almere

jetze63 nieuw op dit forum

Ongelezen bericht door dasja »

Ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben jetze boonstra bouwjaar 1963 getrouwd met jenny en heb twee zoons. Ik woon in almere ben bakker van beroep in zaandam en rijd dan ook met onze R1100rt woon werk verkeer. de RT hebben wij gekocht in mei 2008 en hebben er inmiddels 15000 km bij gezet. Ik heb eigenlijk alleen maar honda gereden maar wilde graag een overstap maken naar BMW en heb toen een k100 aangeschaft maar dat was van korte duur.(6wkn) k100 ingeruild voor een RT en wil nu niet meer anders. zo dit was even een kort voorstellen van mij kant groet Jetze

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: jetze63 nieuw op dit forum

Ongelezen bericht door Walter »

Hoi Jetze,

welkom hier op ons levendige liefhebbersforum.
We hebben te maken met een echte woon-werk rijder nietwaar?
Ook een winterse doorrijder?

We zijn natuurlijk reuze benieuwd naar je ervaringen en natuurlijk kun je even je motor showen.
Veel plezier hier!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Re: jetze63 nieuw op dit forum

Ongelezen bericht door dhr »

Welkom Jetze
dasja schreef:Ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben jetze boonstra bouwjaar 1963 getrouwd met jenny en heb twee zoons.

dat is dan de A1 - A10 - A8 vv? Wat voor kleur RT en op welke tijd?
Ik woon in almere ben bakker van beroep in zaandam en rijd dan ook met onze R1100rt woon werk verkeer. de RT hebben wij gekocht in mei 2008 en hebben er inmiddels 15000 km bij gezet.

Laat hem maar gauw zien in showen die RT
Ik heb eigenlijk alleen maar honda gereden maar wilde graag een overstap maken naar BMW en heb toen een k100 aangeschaft maar dat was van korte duur.(6wkn) k100 ingeruild voor een RT en wil nu niet meer anders. zo dit was even een kort voorstellen van mij kant groet Jetze
hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”