Nieuwe RT rijder...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

MarcRT

Nieuwe RT rijder...

Ongelezen bericht door MarcRT »

Hallo iedereen,

Ik ben Marc, een 42 jarige Belg uit Wetteren.
Een beetje geschiedenis: sinds '91 gebeten door de bekende microbe.
Begonnen met een Su Oia i GS450L (toch al een paar letters juist...), daarna H Oia a 600, 750 en VTX1300.
In 2009 mijn eerste 1200RT gekocht, een tweedehands met 38000km en steeds zeer tevreden over geweest.
Op donderdag 02/08/2012 ingeruild met 76000km voor een nieuwe.
Die dag om 17.00h uiteindelijk, na 2 maanden wachten, de sleutels gekregen en tevreden als een klein kind naar huis gereden.
Motor trots aan moeder de vrouw getoond en die avond (ik werk in een vaste nachtploeg) ermee naar het werk gereden.
Ik was halfweg toen ik 2 traagrijdende auto's wou inhalen.
Toen ik ter hoogte van de 2e auto was vond de bestuurder het nodig om plots, zonder kijken of richtingaanwijzers te gebruiken, zijn stuur om te gooien naar links.
Gevolg: even over het linker rijvak gezwalpt, gelukkig niet gevallen maar wel de volledige rechterkant beschadigd.
Hij had toch al 27km...
Gelukkig is alles zeer vlug geregeld met de verzekering en kreeg ik 8 dagen later reeds het volledige bedrag op mijn rekening gestort.
Niet weinig later was de RT weer volledig in ere hersteld en ondertussen heeft hij al +/-4500km op de teller.
En, geloof mij...er zullen er nog veel volgen!
Laatst gewijzigd door MarcRT op 20 sep 2012, 04:03, 1 keer totaal gewijzigd.
BMWeetje
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Nijmegen

Re: Nieuwe RT rijder...

Ongelezen bericht door BMWeetje »

Hoi Marc, welkom! Mooi forum hier met bevlogen mensen....

Na 27 kilometer al fikse schade. Het kan gewoonweg niet anders of je bent record-houder. Wat een pech! Mooi dat alles weer goed geregeld is. Nog veel mooie kilometers met jouw 1200!!!

Greetings

Paul
Overal zit muziek in. Als je het maar wil horen
Honda CD 50 1974 - BMW R1150 RT 2001 - Honda SevenFifty 1992 - Kawasaki 1000 GTR 1996 - BMW R 1200 RT 2011 - Kawasaki Z 750 2008 - Kawasaki ER-6F 2012
Benji
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg

Ongelezen bericht door Benji »

Hoi Marc, welkom op het forum en weer een Belg erbij. Hoe zeggen ze dat ook weer, hou het rubber onder :lol:
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Vorie
Type: Ik heb een ander type BMW
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Genemuiden

Ongelezen bericht door Vorie »

wat een ontzettende pech zeg. wel complimenten dat je hem overeind hebt gehouden! _004
groeten, Coen
MarcRT

Ongelezen bericht door MarcRT »

Bedankt heren!

Een record is het misschien wel, al had ik veel liever een ander record gebroken...
@ Vorie: ik rij dagelijks motor, ongeacht de weersomstandigheden.
Misschien dat ik daardoor de controle kunnen behouden heb???

mvg,

Marc.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”