olielek 1100RT

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
mcurty
Type: R1100RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Zoersel

olielek 1100RT

Ongelezen bericht door mcurty »

hallo,

na mijn avontuur in het voorjaar met de "Hall-gevers" dat reeds opgelost is (bedankt Freek), bleef ik zitten met een olielek.
omdat het toch tijd was om een onderhoud en omdat er toch even geen tijd was om te rijden ivm met schoolvakantie, heb ik dit zo gelaten tot vorige week.
een vriend van mij doet onderhoud aan moto's en stelde vast dat het lek zich tussen de cylinder en het motorblok bevind. blijkbaar is hier speciaal gereedschap voor nodig.
kan dit nog op een andere manier of wordt dit iets voor de dealer. in het laatste geval zou dit heel spijtig zijn want in de provincie Antwerpen is er nog maar één en niet goedkoop (hoe zou je zelf zijn zonder concurentie) Big RT Smile .

[groet]

Kurt
mhovens
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Almere
Contacteer:

Re: olielek 1100RT

Ongelezen bericht door mhovens »

Deze heb ik ook gehad aan de linker cylinder. Dit heeft in 2008 cica 500 euro gekost om te repareren. Volgens mij zou je Kenny om een prijsopgave kunnen vragen en dan kun je afwegen of je hem in de buurt laat reparen of dat je een aanhanger leent of huurt om de dame naar Kenny te brengen.
Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

Of bij Peter Swarts ( Vioma) in het Limburgse ...........
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
jand

Ongelezen bericht door jand »

L&C motoren in Olen (doet BMW en Honda), Meeusen Meerhout (officiële BMW dealer), motorpaleis in Beringen doen ze alle merken...maar vrees dat het overal een mooie euro zal kosten.
Benji
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg

Ongelezen bericht door Benji »

Meeusen zou ik niet adviseren.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
mcurty
Type: R1100RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Zoersel

Ongelezen bericht door mcurty »

we hebben eens rondgehoord hier en daar en het komt blijkbaar toch allemaal op hetzelfde neer dus wordt het heel waarschijnlijk aartselaar.
het gaat toch trouwens over het hart van een machine en dan kan je beter de profs hun werk laten doen met het juiste gereedschap. het zou zonde zijn moest ik veel geld uitgeven en dan van het één in het andere sukkelen. dus even doorbijten in de geldbeugel en dan kunnen we binnenkort weer touren. _004

toch aan iedereen bedankt voor de reactie's

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”