Even voorstellen.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

bruintje21

Even voorstellen.

Ongelezen bericht door bruintje21 »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Nico Bruinewoud, 48jaar en kom uit de kop van Noord Holland en in het bijzonder Oudesluis.
Ik rij sinds mijn 18e motor en heb eigenlijk van alles gereden tot voor een jaar of vier terug voor het eerst een beemer.
Het kwam eigenlijk door het feit dat ik een sport/toer van een japans merk reed en na een meerdaagse rit, ik meer en meer last kreeg van het zitcomfort.
Met een gekke bek tegen moeders de vrouw gezegt ik zou wel eens een RT willen proberen en toen zei ze, moet je doen!
Zo gezegt zo gedaan en de eerste proefrit was ik zoals de verkoper zei, meteen verkocht.
Man wat stuurt de R1100RT uit 1996, makkelijk en lekker dat koppel vanaf laag toeren zonder gebok voorhanden.
Maar vooral de ergonomie is wonderbaarlijk goed voor elkaar ook voor de passagier want we gaan de meerdaagse ritjes eigelijk altijd met z'n 2en
En zo doende rij ik gemiddeld zo'n 15K km per jaar af en toe woon werk en meest toerritjes in NL en buitenland.
Doe net als bij de voorgaande motoren, zelf al het onderhoud en reparatie, waaronder laatste winter een koppakking rechts (lijkt een kwaal) bij 92K km.
Heb de fiets nu op de 104K km staan en hij loopt als een zonnetje vrijwel zonder olieverbruik.
Ook de bak en de koppeling zijn nog steeds probleemloos zonder bijgeluiden, tenminste buiten de normale klik/klak geluiden, want ja, je lees wel eens anders.
Verder heb ik nog een R26 maar deze is nog volledig in onderdelen en staat op slechter weer te wachten voor restauratie, want dat is mijn andere van vele hobby's.

Groeten Nico.
Kees Jan

Re: Even voorstellen.

Ongelezen bericht door Kees Jan »

Welkom Nico. 15K, dat zijn behoorlijk wat plezierkilometers. Ik heb ook sport/tour gereden en liep ook vast op het comfort, dat alleen bij hogere snelheden in beperkte mate aanwezig was.

Groet,
Kees Jan
JDoubleOP
Type: R1100RT
Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
Land: Duitsland
Woonplaats of omgeving: Emlichheim

Ongelezen bericht door JDoubleOP »

Hallo Nico,

Weer een diehard... op 2 wielen. Van harte welkom _oo_ RT-forum . Heel veel lees en rijplezier.

Groetjes -1100-
Joop
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Hoi Nico,

Welkom op het RT forum. 15k kilometer haal ikzelf niet maar de lol heb je al vanaf kilometer 1.
Veel plezier.

Luc
Ben1200RT
2024
2024
Type: R1200RT/LC
Bijz: Divers
Land: Zweden
Woonplaats of omgeving: Smalland

Ongelezen bericht door Ben1200RT »

Hallo NIco, welkom en veel plezier met zowel het rijden als het sleutelen aan de -1100- .
Groeten Ben1100RT
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”